ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ 3 ΡΟΔΕΣ

 

Τέσσερα είναι το θεμέλια. Ό,τι σου λέω. Δεν πατάει γερά το κτίριο αν στηρίζεται σε τρεις κολώνες, θέλει τέσσερις. Όπως δεν τσουλάει όπως θα ήθελες, όπως έτσι είναι κατασκευασμένο το αμάξι, με τρεις ρόδες. Θέλει τέσσερις.

Νο1 άξονας ο κόσμος. Βέβαια. Όταν λέμε κόσμος εννοούμε η πελατεία. Δεν συζητάμε για ποδόσφαιρο, για οτιδήποτε έχει σχέση με εμπόριο, αν δεν υπάρχει αγορά. Να, γιατί χαρακτηρίζουμε σα Νο1 αυτό που είναι προαπαιτούμενο, δηλαδή το καταναλωτικό κοινό.

Νο2, ο πρόεδρος της ομάδος. Όπως το λέω. Ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ. Χωρίς αυτόν, χωρίς τα κεφάλαια του μεγαλομετόχου δεν πας παρακάτω. Μην πέσουμε σε λεπτομέρειες. Ότι απ’αυτόν, τον επενδυτή, ξεκινάει η οργάνωση της εταιρείας, ο σχεδιασμός, πράγματα που δεν αφορούν τους «φιλάθλους», οργανωμένους και όχι, δηλαδή τους θεατές.

Νο3, ο προπονητής. Όπως το λέω. Πρώτα είναι αυτός και μετά Νο4 θεμέλιο οι ποδοσφαιριστές. Αντιληπτό. Κάποιος να κουμαντάρει τους παίκτες, όχι αυτοί να αποφασίζουν, να υποκαθιστούν τον προπονητή.

Παρένθεση. Φτιάχνεις ποδόσφαιρο χωρίς προπονητή, χωρίς παίκτες δεν γίνεται δουλειά. Άλλο αυτό. Ο προπονητής είναι ο Νο3 της οικοδομής ποδόσφαιρο.

Έγιναν επτά αγωνιστικές και ήδη απολύθηκαν επτά προπονητές σε έξι ομάδες της σούπερ λίγκα. Πήρες χαμπάρι. Τόσο ασόβαρο είναι το πρωτάθλημα. Κυκλοφορεί με τρεις ρόδες. Το θεμέλιο «προπονητής» στο οικοδόμημα είναι ρευστό. Παίρνουν προπονητή για να τον διώξουν. Γιατί; Επειδή πράγματι τον διώχνουν. Γιατί; Επειδή δεν ασχολούνται υπεύθυνα με το Νο3 θέμα, όχι πως ασχολούνται σοβαρά με τα άλλα τρία.

Δουλειές του ποδαριού. Επιλογές προπονητών χωρίς κριτήρια. Με το πρώτο ανάποδο αποτέλεσμα ξου ο μίστερ. Η προσεχής αγωνιστική επιφυλάσσει κι άλλα ξου.