ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ Η ΜΠΑΓΕΡΝ
Η Μπάγερν πουλάει. Τι είναι αυτό που πουλάει μια ποδοσφαιρική εταιρεία; Εταιρεία είναι η Μπάγερν Μονάχου. Πρώτα είναι εταιρεία και μετά όλα τα άλλα, ποδόσφαιρο, θέαμα, οπαδισμός, διακρίσεις, τίτλους. Αν δεν υπάρχει εταιρεία ποιος θα διαχειρίζεται το εμπορικό μέγεθος της ομάδας;
Είμαστε στο τι πουλάει η Μπάγερν. Αυτό που πουλάει η κάθε ομάδα στον κόσμο. Το όνομά της. Τον αέρα της. Τη φήμη της. Την αύρα της. Την αναγνωρισιμότητά της.
Όλο το έργο, εταιρικό και αγωνιστικό, είναι να στηρίξουν, να προωθήσουν το brandname Μπάγερν, Ολυμπιακός, Skoda Ξάνθη, Πλατανιάς, Φάρσαλα, Σάλωνα, ό, τι παίζει στη φανέλλα.
Ούτε σώβρακα, όπλα, τρακτέρ, ούτε φάρμακα και ουίσκια πουλάει η Μπάγερν. Δεν παράγει σαν εταιρεία τίποτα άλλο παρά το προϊόν “θέαμα ποδοσφαιρικό”. Το ίδιο και η Μάντσεστερ, ο Λεβαδειακός, ο Παναθηναϊκός.
Τι λέει η είδηση, η οποία επειδή είναι απολύτως οικονομική είναι στον πόντο αληθινή. Ότι ο ασφαλιστικός γίγαντας Allianz, που έχει και τα δικαιώματα του γηπέδου της βαυαρικής ομάδας έσκασε 110 εκ. για το 8,33% των μετοχών της. Κάνε το λογαριασμό να βρεις, αν σε καίει, την αξία του μετοχικού κεφαλαίου της Μπάγερν. Πόσο θηρίο έχει εξελιχθεί αυτή η ομάδα και ποιες μπορεί να είναι οι απαιτήσεις της την προσεχή δεκαετία.
Την Μπάγερν έχει για μοντέλο ο Δημήτρης Μελισσανίδης. Να συνεχίσουμε την κουβέντα. Μη ξεφεύγουμε.
Μηχανή πολεμική είναι η Μπάγερν στον τομέα της οργάνωσης και της λειτουργίας. Οι επιλογές υπακούουν σε προδιαγραφές και προοπτικές. Οχι αυτές οι αστειότητες οι ελληνικές, φύγε εσύ, προπονητή, έλα εσύ, προπονητή, ούτε παίρνω πέντε-επτά παίκτες σε μια φάση, κρατάω έναν και τους άλλους τους διώχνω μετά από λίγο μήνες.
Αν παίζει αλά ελληνική ομάδα η Μπάγερν τότε δεν κτυπάει την πόρτα της Allianz, της Audi, της Adidas που με 90 εκ. και 75 εκ. ευρώ αντίστοιχα πήραν κι αυτές οι πολυεθνικές ένα μονοψήφιο αριθμό μετοχών.
Διαβάστε ακόμα: