ΤΟ «ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» ΤΟΥ ΠΑΟΚ
Μας κάνει πλάκα ο Άγγελος Αναστασιάδης. Αν τον πάρουμε σοβαρά θα πούμε ότι η πλάκα του είναι χοντρή. Τον δικαιολογώ, όμως. Απευθύνεται στο μπούγιο. Το πιο εύκολο είναι να δουλέψεις τον κόσμο. Όλους, δηλαδή, αυτούς που μανουριάζουν. Τους ποδοσφαιρικώς αμόρφωτους, ανεκπαίδευτους, που σήμερα είναι αυγά κι αύριο καλάθια, γιατί το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το αποτέλεσμα. Τίποτα άλλο εκτός από τη νίκη.
Επί του θέματος. “Έχουμε 27 παίκτες, είπε ο προπονητής, όχι ένδεκα. Οι άλλοι έρχονται από πίσω. Κατσικάς και Τσανδάρης είναι σα μεταγραφές”. Ώπα, ευλογημένε!
Πού είναι οι 27 παίκτες; Κάποιους νέους είδαμε στα φιλικά ματσάκια, πριν δυο μήνες, όχι όταν ξεκίνησε η σαιζόν. Νέος παίκτης ο Κατσικάς; Κουφό. Έπαιξε τρία χρόνια στον Ηρακλή, είναι και δύο χρόνια στον ΠΑΟΚ. Στο Αγρίνιο από τους 14 παίκτες που χρησιμοποιήθηκαν μόνον ο Τσανδάρης είναι του κατηχητικού, του “κρυφού σχολειού” του ΠΑΟΚ, για να κάνουμε ταμείο.
“Τα παιδιά χρειάζονται να τους δείξουμε εμπιστοσύνη” είπε ο Αναστασιάδης. Λάθος! Τεράστια πεπλανημένη φιλοσοφία. Ο νέος παίκτης, αν πράγματι αξίζει δεν χρειάζεται καμμία εμπιστοσύνη από κανέναν προπονητή. Αν ο πιτσιρικάς δεν έχει εμπιστοσύνη ο ίδιος στον εαυτό του, ξεχάστε τον! Μην ασχολείστε μαζύ του. Αμέτρητα τα ταλέντα που έμειναν ταλέντα.
“Πρέπει να είμαστε δίκαιοι με τους νέους παίκτες”, άλλη μία εντελώς αθώα και ερασιτεχνική κουβέντα του προπονητή του ΠΑΟΚ. Η δικαιοσύνη και οι δικαστές στα δικαστήρια, όχι στις ομάδες. Ο προπονητής στον ΠΑΟΚ και σε κάθε ΠΑΕ κάνει δουλειά, παράγει αποτέλεσμα, δεν απονέμει δικαιοσύνη. Μην τρελλαθούμε.
Τον κουσουμάρεις τον αλητάμπουρα αν κάνει, αν θα βγει, φαίνεται από μακρυά. Σ' αυτόν ναι, θα του δείξεις “εμπιστοσύνη”, δηλαδή εκείνος θα εκβιάσει την εμπιστοσύνη του προπονητή του. Τον άλλονα, που είναι καταδικασμένος να παραμείνει στάσιμος, ταλέντο μεταξεταστέο, δεν του φέρεσαι με… δικαιοσύνη, τον ξεφορτώνεσαι επιτόπου.
Οι αδυναμίες του ΠΑΟΚ, το κρυφό σχολειό του είναι σε θέση να παράγει πτυχιούχους, έτοιμους για την επαγγελματική ομάδα; Αυτό είναι το ζητούμενο.
Διαβάστε ακόμα: