ΓΚΕΛΑ ΜΕΧΡΙ ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ
Να το ξεκαθαρίσουμε. Το ποδόσφαιρο είναι show. Όπως ακριβώς το σινεμά και η μουσική. Μια ομάδα, δηλαδή μια επιχείρηση ποδοσφαιρικού θεάματος, για να ξέρουμε τι λέμε, πουλάει το προϊόν της που είναι το ματς στο γήπεδο. Πουλάει και φανέλλες και ένα σωρό άλλα προϊόντα με το σήμα της ομάδας. Κατά βάσιν, όμως, είναι μια ποδοσφαιρική εμπορική εταιρεία η ΠΑΕ, όχι κάτι άλλο επειδή εμπορεύεται κούπες για καφέ, μπλούζες, κομπολόγια, στυλό, τσατσάρες, αναπτήρες.
Οι παίκτες του Ολυμπιακού δεν μίλησαν στην τηλεόραση του ΟΤΕ, που έχει αγοράσει τα δικαιώματα του κυπέλλου Ελλάδος, μετά το ματς με την ΑΕΚ. Το ίδιο είχε γίνει και στο προηγούμενο παιχνίδι, με τον Τύρναβο. Δεν μιλάμε στο κανάλι που έχει παρτίδες με τον Αλαφούζο, είπε ο Σάββας Θεοδωρίδης. Γραφικότητες.
Υποχρεωμένοι, όσο κι αν δεν τους αρέσει αυτό, είναι να μιλάνε, να κάνουν δηλώσεις το συνδρομητικό κανάλι οι παίκτες και ο προπονητής του Ολυμπιακού. Όπως ένας ηθοποιός μέσα στις συμβατικές του υποχρεώσεις, με τη συμμετοχή του σε ταινία, να συμμετέχει στην προώθησή της. Να δίνει συνεντεύξεις, να παρίσταται σε ξένα φεστιβάλ κ.α.
Δουλειά κάνουμε. Μπίζνες κάνουμε. Ο ΟΤΕ και το κάθε κανάλι «αγοράζει» Ολυμπιακό. Τους αγώνες πακέτο με τις δηλώσεις που θα κάνουν. Και ο Ολυμπιακός «πουλάει» το όνομά του, το προϊόν του, δηλαδή τα παιχνίδια του. Τι γίνεται, όμως.
Ο ΟΤΕ χρησιμοποιεί κάποιες εγκαταστάσεις του σκάι για την παραγωγή του δικού του προϊόντος. Ο Αλαφούζος του σκάι είναι κόκκινο πανί για τον Μαρινάκη, άρα δεν... μιλάει ο Ολυμπιακός στο κανάλι του ΟΤΕ. Γραφικότητες.
Ο ΟΤΕ δεν είναι συνέταιρος με τον Σκάι. Καμμία σχέση οι δύο επιχειρήσεις. Μια εφημερίδα σήμερα τυπώνεται σ' αυτό το πιεστήριο, αύριο σ' ένα άλλο. Μια εταιρεία σήμερα στεγάζεται σ' αυτά τα γραφεία, αύριο σ' ένα άλλο κτίριο. Αυτό δεν σημαίνει ότι συνδέεται η εφημερίδα με το πιεστήριο, η εταιρεία με την ιδιοκτησία του κτιρίου.
Τελικά, αυτές οι γραφικότητες δείχνουν ότι ακόμα οι ΠΑΕ στην Ελλάδα λειτουργούν με πνεύμα ερασιτεχνικό, δηλαδή αναχρονιστικό, όχι επαγγελματικό, δηλαδή με τρόπο που να βελτιώνει το προϊόν ποδόσφαιρο.
Διαβάστε ακόμα: