Ο ΒΕΓΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΓΚΙΩΝΑΚΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ
Ο Κώστας Χατζηχρήστος είχε το δικό του, το εντελώς προσωπικό στυλ. Δεν πήγαινε με τίποτα π.χ. ο Βασίλης Αυλωνίτης ή, ο Μίμης Φωτόπουλος να λέγανε στο σινεμά και στο θέατρο «ασουπή». Όπως επίσης ο Χατζηχρήστος και ο Βέγγος να μιμηθούν τον Νίκο Σταυρίδη και τον Γιάννη Γκιωνάκη.
Ο επιλεγόμενος και αναγραφόμενος σα «Κλάους» Στέφανος Αθανασιάδης, του ΠΑΟΚ ποδοσφαιριστής, στο ματσάκι της Τούμπας, τα πήρε στο κρανίο διότι τον «αντέγραψε» ο σκόρερ Τάσος Καραμάνος του Ατρόμητου και του Ολυμπιακού.
Πανηγύρισε το γκολ ο Καραμάνος όπως ακριβώς κάνει ο Κλάους. Με τον ίδιον ακριβώς τρόπο κάθε φορά που σκοράρει ο κυνηγός του ΠΑΟΚ. Σαν τον Ρομπέν των Δασών. Με κίνηση τοξότη, γονατιστός. Εντάξει, το ξέρω, ότι το τακίμι του βασιληά του Λεοντόκαρδου έριχνε τα βέλη του όρθιος, όχι με το γόνατο στο έδαφος όπως ο Κλάους.
Δεν καταδικάζω κανέναν πανηγυρισμό στο γήπεδο όταν μιλάει ο αυθορμητισμός του ποδοσφαιριστή. Άλλο το γήπεδο, που το παιχνίδι ανάβει τα αίματα και η φύση, η φυσική αντίδραση έχει τον πρώτο λόγο. Κι άλλο η τέχνη, άλλο ο ηθοποιός που και στις πιο «ανθρώπινες» στιγμές του, στη σκηνή, στο τέλος της παράστασης, στο χειροκρότημα του κοινού, «παίζει» θέατρο.
Όσο, όμως, και να ήταν εκτός ελέγχου η τοξοβολική χειρονομία του Καραμάνου, κρίνεται άστοχη. Τέλος πάντων, η πατέντα είναι κατοχυρωμένη από τον ποδοσφαιριστή του ΠΑΟΚ, κανονικά στη διεύθυνση Σημάτων του υπουργείου εμπορίου. Μέχρι και αποζημίωση μπορεί να ζητήσει ο Κλάους από τον συνάδελφό του Καραμάνο, για υποκλοπή πνευματικών δικαιωμάτων.
Να μιλήσουμε σοβαρά. Μέσα στο σπίτι του ο ΠΑΟΚ ήταν για μια φορά ακόμα ένα μάτσο χάλια. Επόμενο να ήταν και ψυχολογικά χάλια, όπως όλοι οι συμπαίκτες του, και ο Αθανασιάδης. Έψαχνε εκτόνωση. Ένα ξέσπασμα. Και την έπεσε στον Καραμάνο. Μου κλέβεις τη νίκη, ρε, μου κλέβεις, αντιγράφεις και το copyright μου.
Διαβάστε ακόμα: