ΧΑΣΤΟΥΚΙ ΣΤΟΝ ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΤΟ 3-2 ΣΤΗΝ ΑΡΣΕΝΑΛ!

πηγή: Intime
 

Ο Ολυμπιακός κέρδισε 3-2 στο Λονδίνο, μια νίκη μοναδική σε βάρος της Άρσεναλ, κι αυτός που οφείλει να προβληματιστεί και να... κρυφθεί είναι ο Ευάγγελος Μαρινάκης! Από ντροπή. Αν, βέβαια, αντιλαμβάνεται ότι είναι πρόεδρος του Ολυμπιακού κι όχι μιας ομάδας γειτονιάς, οπότε... δικαιολογείται η συμπεριφορά του από τους κουτσαβάκηδες και σαβουρόμαγκες οπαδούς της ομαδάρας της γειτονιάς.

Δεν ταιριάζει ο Ολυμπιακός να διασύρεται με συγκεκριμένες βαρειές και αξιόποινες πράξεις του μεγαλομετόχου του από τη μία και από την άλλη η ομάδα στο γήπεδο να φθάνει στο θρίαμβο. Βεβαίως και βεβαιότατα ο Ολυμπιακός χρεώνεται ο, τιδήποτε ενοχοποιεί τον μεγαλομέτοχό του, μάλιστα όταν οι κατηγορίες στηρίζονται σε δικαστικού τύπου δεδομένα κι όχι σε καταγγελίες ατόμων άλλης ΠΑΕ.

Ολυμπιακός δεν είναι οι ποδοσφαιριστές του μόνο. Ούτε η ανώνυμη εταιρεία, η ΠΑΕ. Ολυμπιακός πρώτα είναι ο κόσμος του. Οι οπαδοί του. Γι' αυτούς, λοιπόν, το κατηγορητήριο σε βάρος του Μαρινάκη για συμμετοχή, σε αρχηγικό επίπεδο, στην εγκληματική οργάνωση στο πρωτάθλημα είναι γεγονός καταδικαστέο. Ακόμα κι αν, τελικά, ο Μαρινάκης απαλλαγεί κάθε κατηγορίας.

Ασφαλώς και ο Μαρινάκης δεν είναι ένοχος, για όσα του καταλογίζει ο ανακριτής. Δεν θα το πεις πριν γίνει η δίκη. Η «ενοχή» του Μαρινάκη, που πιθανόν να θεωρηθεί περισσότερο αξιόποινη, ηθικά, είναι γιατί με τη δική του συμπεριφορά σκιάζονται οι αγωνιστικές επιτυχίες του Ολυμπιακού στο πρωτάθλημα.

Κάποτε θα τελειώσει αυτή η ιστορία της εγκληματικής οργάνωσης. Ακόμα, λοιπόν, κι αν αποδειχθεί ότι ο πρόεδρος της ομάδας είναι αθώα περιστερά, το κακό θα έχει ήδη τραυματίσει τον Ολυμπιακό. Με την προσωπική ευθύνη του Μαρινάκη, που δεν ήταν προσεκτικός, που έδινε δικαιώματα να πέφτει λάσπη στον Ολυμπιακό.

Χαστούκι στα μάγουλα του Μαρινάκη και μια κλωτσιά στην κοιλιά του είναι το 3-2 στο Λονδίνο εναντίον της Άρσεναλ. Στο γήπεδο η ομάδα του «είπε» ότι δεν χρειάζεται να κινείται έτσι όπως τον κατηγορούν οι αντίπαλοί του.

Διαβάστε ακόμα:

Αληθινή ιστορία παρασκηνίου με τον Κοντοβαζαινίτη