ΕΧΟΥΝ ΚΡΥΦΘΕΙ ΟΙ ΛΕΦΤΑΔΕΣ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ!
Σε κατάσταση μαύρης απελπισίας βρίσκεται το πρωτάθλημα. Επόμενο. Είναι ένα προϊόν που δεν πουλάει. Που δεν έχει έσοδα. Και πλέον απειλείται να κατεβάσει ρολά.
Μιλάμε για το πρωτάθλημα, αυτό είναι το προϊόν. Το ποδοσφαιρικό προϊόν. Δεν υπάρχει κανένας Ολυμπιακός εκτός πρωταθλήματος. Αέρα πατέρα χαρτοπόλεμος είναι ο Παναθηναϊκός και η κάθε ομάδα αν δεν συμμετέχει στο πρωτάθλημα.
Τι να το κάνει το γήπεδο που θέλει να φτιάξει η ΑΕΚ αν το πρωτάθλημα που εξ ορισμού είναι επιχείρηση, είναι βιομηχανία, έχει χρεοκοπήσει. Ο κόσμος του ΠΑΟΚ και της κάθε ΠΑΕ θα βλέπει την ομαδάρα του μόνον στις... προπονήσεις; Και γιατί να προπονείται μια ομάδα όταν δεν υπάρχει πρωτάθλημα. Και χωρίς πρωτάθλημα δεν υπάρχει Ευρώπη. Κύπελλα Ευρώπης.
Αυτό δεν το έχουν καταλάβει στην Ελλάδα. Ότι ποδόσφαιρο δεν σημαίνει Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός, Πανιώνιος και Ηρακλής, αλλά πρωτάθλημα. Μόνον πρωτάθλημα. Και στο ντόπιο πρωτάθλημα ήρθε η ώρα που έσκασε. Τα τίναξε. Τόσο άντεξε από την απουσία τεχνοκρατικής σκέψης, που κι αυτή είναι απαραίτητη στις ποδοσφαιρικές μπίζνες. Και βέβαια από τη συστηματική δυσφήμηση, από τη λάσπη που ρίχνουν οι ίδιοι επιχειρηματίες του ποδοσφαίρου στο προϊόν τους. Υπ' όψιν ότι αν τους πεις «επιχειρηματίες» θα... προσβληθούν.
Ανέκδοτο. Είναι μεγαλομέτοχοι, είναι διαχειριστές ανωνύμων εταιρειών και αυτολανσάρονται για αγαπητικοί της ομαδάρας τους. Από την καψούρα την οπαδική μπλέχτηκαν με τη μπάλλα. Και είναι προεδράρες επειδή βάζουν το χέρι στην τσέπη. Η βαλκανική γραφικότης.
Τι γίνεται σήμερα. Έχει πέσει πείνα. Το γεγονός δεν έχει και μεγάλη σχέση με την οικονομική κρίση. Οι ομάδες και 35 χρόνια μετά τη μετατροπή τους από αθλητικά σωματεία σε ανώνυμες εταιρείες συνεχίζουν να δουλεύουν χωρίς πνεύμα εμπορικό, όχι σαν επιχειρήσεις της ελεύθερης αγοράς. Ό, τι οφελούνταν από το κράτος και από τον κρατικό ΟΠΑΠ, από την κρατική τηλεόραση. Έτσι είχαν μάθει δεκαετίες.
Τι πουλάει σήμερα μια μέση ΠΑΕ; Τις κάλτσες της. Αυτό πουλάει, σε άδεια γήπεδα. Και πλασάρει ένα προϊόν, το ποδοσφαιρικό της θέαματα, χωρίς αγοραστική αξία. Από την άλλη ο ΟΠΑΠ έγινε ιδιωτικός, πληρώνει μόνον ό, τι αξίζει να αγοράσει. Και στην τηλεόραση έχουν αφίξει οι κώλοι.
Διαβάστε ακόμα: