ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΝΕΥΜΑΡ ΤΟ ΒΟΥΒΟ ΜΟΙΡΟΛΟΙ

 
Λες και ήταν σε νεκροταφείο, για να θάψει προσφιλή στενό του συγγενή. Αυτή την εικόνα έδινε ο πανάκριβος Βραζιλιάνος Νεϋμάρ Τζούνιορ αμέσως μετά τη λήξη μιας ακόμα αποτυχημένης σελίδας στην καριέρα του. Οδυνηρό για έναν φιρμάτο, και γαμώ τις φίρμες ποδοσφαιριστή, να μην είναι σε θέση να αποδεικνύει στην πράξη τη διασημότητα του και τα έσοδα του από τα συμβόλαια με κλαμπ και χορηγούς. 
Περισσότερα από 220 εκ. ξόδεψε πριν τρία χρόνια η Παρί για να σταματήσει ο Νεϋμάρ να φοράει τη φανέλα της Μπαρτσελώνα. Γιατί να της κοστίζει τόσο πολύ κάθε χρόνο; Ασφαλώς όχι για να παίρνει σίγουρα μόνο το πρωτάθλημα Γαλλίας. Και χωρίς τον αναξιόπιστο σε ποδοσφαιρική προσφορά Νεϋμάρ, η Παρί έχει μια διαφορά στην Γαλλία.
Μηδέν το ''κάτι άλλο'' ο Νευμάρ και στην εθνική Βραζιλίας. Ένας μέσα σ' όλους τους συμπαίκτες του και χθες στη Λισαβώνα, στον τελικό Ευρώπης. Κι όμως, πάλι τα κατάφερε να... ξεχωρίσει πέραν από την κόμμωση και τα τατού του. Ξεμάκρυνε από τους συμπαίκτες του, και μόνος στο γήπεδο παρίστανε τον απαρηγόρητο. Το θέατρο. Ούτε και για την προσωπική του αποτυχία δεν πείθει ότι πράγματι πενθούσε. Ότι δεν κατάφερε πάλι να δικαιολογήσει τον προσωπικό του μύθο.
Ήταν τόσο υπερβολικός στη θλίψη του, δηλαδή τόσο ψεύτικος ο Βραζιλιάνος, για την ήττα από την Μπάγερν. Ένα βουβό μοιρολόι του αδικαιολόγητο. Και γιατί με την απόδοση του δεν δικαιούταν τη νίκη η Παρί, και γιατί δεν έχει καμιά ρομαντικού τύπου σχέση με την σημερινή του ομάδα. Καριερίστας είναι, και είναι καθ' όλα θεμιτό να παίζει για τον εαυτό του, να είναι συνεπής στις συμφωνίες του σήμερα μ' αυτήν, αύριο με την άλλη ομάδα. 
Διαβάστε ακόμα:

ΤΗΝ ΒΡΗΚΕ ΑΠΟ ''ΔΙΚΟ'' ΤΗΣ ΠΑΙΔΙ...