Η ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ

 
Λέει ο μπάμιας δημοσιογράφος, σε στυλ αναλυτή, από το ραδιόφωνο, από την τηλεόραση, αλλά και ο πληρωμένος διαφημιστής στο σποτ:

- Η τάδε ομάδα θέλει μόνο νίκη.
- Η δείνα ομάδα για να προκριθεί χρειάζεται το “Χ”.
- Η ταδεδείνα ομάδα έχει στόχο την πρώτη θέση στον όμιλο.
- Η δεινατάδε ομάδα θα τα δώσει όλα για να κρατήσει στο μηδέν την άμυνα

Τι λέτε, ωρέ, κοπάνια; Κατ΄ αρχήν. Το “Θέλω” δεν φτάνει, παίζει και το “Μπορώ”. Για να εντυπωσιάσουν, όμως, πλασάρουν μόνον το “Θέλω”. Έτσι γίνεται μια πλύση εγκεφάλου. Κλασική περίπτωση παραπλάνησης. Οργανωμένη ρεκλάμα και ανεύθυνη ενημέρωση χαρτοπόλεμος, σχετικά με το “Θέλω”.

 

Η τάδε ομάδα θέλει, η αντίπαλος τι... θέλει δεν μας το λένε, την έχουν για τα ούρα τους. Δεν ασχολούνται με ομάδες χωρίς brand.

Όταν γίνεται λόγος μόνον στο “Θέλω”, είναι σα να το έχουν δεδομένο πως όλοι, και οι ένδεκα παίκτες είναι ένας άνθρωπος, μια γροθιά. Αφήνουν εντελώς έξω κάθε πληροφορία, κάθε υποψία ότι κάποιος, κάποιοι τα έχουν με συμπαίκτη, με συμπαίκτες, με τον προπονητή, με τον προπονητή,.

 

Τι θα πει “Θέλω”; Πόσο πιο ισχυρό είναι από το “Μπορώ”, για να κάνουμε ταμείο. Με ποια στοιχεία, με ποια εκτίμηση διαγράφουν εντελώς το “Μπορώ” και λανσάρουν μόνον το “Θέλω”. Η τάδε ομάδα είναι η... τάδε, σύμφωνοι, και επειδή είναι η τάδε κι όχι η δείνα, θέλει την πρόκριση. Τι εννοούν; Η αντίπαλος, που αγωνιστικά μάλλον μετράει περισσότερο, δεν... θέλει να νικήσει, να προκριθεί; Όχι, κύριοι. Χίλιες φορές όχι στην disinformation δημοσιογραφία, που δυστυχώς έχει θέση και ρόλο στο έργο.

Ακούς τον αστοιχείωτο εκφωνητή να στα ζαλίζει, ότι ο τάδε προπονητής θέλει τη νίκη. Είναι πληροφορία αυτή; Δεν θέλει την ήττα, δηλαδή. Ποτέ δεν… αποκάλυψαν μια, μονάχα μια ομάδα που ψάχτηκε στο πως θα... χάσει. Οι “αποκαλύψεις” αφορούν μονάχα τις ομάδες που καίγονται για τη νίκη; Είπαμε. Επειδή είναι ομάδες brandname.

Διαβαστε ακομα:

ΟΥΤΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ