ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΟΠΑΠ ΑΛΛΑΖΕΙ Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΩΝ ΜΜΕ
Όλοι έχουν ανοίξει το στόμα και περιμένουν τα κοτόπουλα να πέσουν από τον ουρανό του ΟΠΑΠ. Μέχρι αυτή τη στιγμή ούτε σέντσι δεν έδωσε ο ιδιωτικός ΟΠΑΠ για διαφήμιση, για χορηγία στις δεκάδες μήντια σ' όλη την Ελλάδα, εθνικής εμβέλειας και περιφερειακά. Εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνα, site, τα πάντα όλα είναι στο περίμενε. Με το στόμα ανοιχτό.
Στήνονται καινούργια μέσα, όπως φτιάχνονται εκπομπές, ζώνες, στήλες σύμφωνα με τις προδιαγραφές του ΟΠΑΠ, με σκοπό να προκαλέσουν το ενδιαφέρον του, το “επενδυτικό”, το οικονομικό ενδιαφέρον του, εν όψει του on line στοιχήματος.
Μια κουβέντα απότομη και χοντρή. Είναι σίγουρο ότι θα αλλάξει ο χάρτης των ΜΜΕ στην Ελλάδα. Χωρίς τα πακέτα του ΟΠΑΠ είναι αδύνατον να επιβιώσουν κάποια μέσα, ακόμα και βιτρινάτα, άσε ότι έχουν οξύ πρόβλημα ύπαρξης έστω κι αν ανοίξει η κάνουλα με τα πακέτα της διαφήμισης.
Διαβάστε ακόμα: