ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ ΣΤΙΣ ΛΙΜΟΥΖΙΝΕΣ!!!
Γράφει ο Ισαάκ Διαμαντίδης
Αυτό κι αν είναι απιστία. Αυτό κι αν είναι παράβαση καθήκοντος. Να έχει καταρρεύσει η οικονομία της χώρας, να έχουν πετσοκοπεί μισθοί και συντάξεις και κάποιοι τύποι να παραγγέλλουν λιμουζίνες κόστους 750.000 ευρώ.
Προφανώς θα ήθελαν εν έτει 2010 να επιβεβαιώσουν αυτό που έλεγαν προεκλογικά, ότι δηλαδή υπάρχουν λεφτά. Και έδωσαν 1,5 εκατομμύριο ευρώ για να πάρουν δύο καινούργια αυτοκίνητα που να πληρούν τα υψηλότερα επίπεδα θωράκισης παγκοσμίως κατά επιθέσεων με σφαίρες, χειροβομβίδες, ρουκέτες και βόμβες.
Τα αυτοκίνητα, όμως, παρότι καινούργια είχαν συμπεριφορά... παλαιών. Και εδώ είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο για το οποίο δεν μιλά κανείς. Για παράδειγμα στο δεύτερο κιόλας χρόνο κυκλοφορίας της άλλαξαν τρία ελαστικά της BMW του Ευάγγελου Βενιζέλου. Το δημόσιο πλήρωσε τότε 10.396,35 ευρώ.
Ένα χρόνο μετά δαπανήθηκαν 6.536,64 ευρώ για την προμήθεια δύο ελαστικών επισώτρων για το ίδιο αυτοκίνητο και το Νοέμβριο 2014 μόνο για τα ανταλλακτικά του σέρβις πληρώθηκαν 18.664,06 και για τα εργατικά άλλα 2.000 ευρώ. Η δεύτερη BMW παραχωρήθηκε το 2012 από τον τότε υπουργό Δημ. Τάξης Ν.Δένδια στον πρωθυπουργό.
Το κόστος συντήρησης του πολυτελέστατου και ολοκαίνουργιου αυτοκινήτου είναι ασύλληπτο. Τον Σεπτέμβριο του 2014 πληρώθηκαν 25.000 ευρώ για το σέρβις, δηλαδή 18.000 για τα ανταλλακτικά και 7.000 για τα εργατικά.
Λίγο νωρίτερα, το Μάρτιο του 2013 το δημόσιο είχε καταβάλει άλλα 9.600 ευρώ για την αγορά τριών ελαστικών, ενώ τον Ιούνιο του 2011, λίγους μήνες μετά την παραλαβή του αυτοκινήτου, αντικαταστάθηκε ο ένας τροχός του έναντι 3.354 ευρώ.
Οι αντικαταστάσεις ελαστικών στη λιμουζίνα του πρωθυπουργού συνεχίστηκαν. Ούτε ταξί να ήταν. Στις 14 Ιουλίου 2014 έγινε η τελευταία αλλαγή έναντι 3.900 ευρώ, δηλαδή 600 ευρώ περισσότερα από το ποσό που καταβλήθηκε για την ίδια εργασία τον Οκτώβριο του 2013.
Διαβάστε ακόμα: