ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ... ΟΝΟΜΑ!
Ο σταρ του Χόλυγουντ κονομάει λεφτά, πολλά λεφτά, και δεν ξέρει τι να τα κάνει. Ηθοποιός είναι, όχι επιχειρηματίας, τραπεζίτης. Η αγωνία του να κρατηθεί υψηλά, αλλά και το δόσιμο στη δουλειά του, δεν του δίνουν σκέψη και χρόνο να εκμεταλλευθεί το πακέτο του. Έτσι το ρίχνει στις μπίζνες, ακόμα και για την πλάκα του. Όπως έκανε ο George Clooney.
Με δύο φιλαράκια, σχετικοί με το αντικείμενο και πείρα στο εμπόριο, φτιάξανε μία εταιρεία παραγωγής τεκίλα. Ενα μικρομάγαζο μόλις πριν τέσσερα χρόνια, χωρίς στόχο τον πρωταθλητισμό. Είδες τι κάνει το... όνομα;
Πόσοι να πάνε σινεμά να δούν ταινία με αγνώστους ηθοποιούς; Πόσοι που θέλουν να ντυθούν με ρούχα αξίας θα αγοράσουν προϊοντα μίας άγνωστης «φίρμας». Οσο πιο διάσημη είναι η μάρκα αρώματος, μουστάρδας, ξυριστικής λεπίδας, τηλεόρασης, τόσο περισσότερες οι πωλήσεις.
«Ειδική βραδιά» σε μπάρ και δεν θα βρείς θέση διότι παρούσα θα ‘ναι ενα ξέκωλο ψευτομανεκέν, που θα έχει χαρτζηληκωθεί.
Το είπαν τεκίλα το ποτό διότι το φτιάχνανε στην πόλη του Μεξικού από την εποχή των Αζδέκων. Και άρχισε να γίνεται κανονική παραγωγή για εμπορικούς λόγους εδω και 350 χρόνια. Αλκοολούχο, όχι σφηνάκι η εύγεστη τεκίλα, που άλλος την φτιάχνει έτσι, άλλος αλλοιώς.
Ο Τζώρτζ Κλούνυ έκανε παντελόνι ενα δις δολάρια. Τόσο πούλησε την τεκίλα του σε αγγλική εταιρεία. Σε καλή μεριά.
Διαβάστε ακόμα: