ΤΑ ΣΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ
Το σίριαλ συνεχίζεται με ρυθμούς εξοντωτικούς. Μετά το ναυάγιο του «πειρατικού» Αγία Ζώνη 2, την κατάσχεση του φερόμενου ως «απορρυπαντικού» μεν αλλά σαπιοκάραβου «Lassea» που κατασχέθηκε λόγω λαθρεμπορίας καυσίμων, τώρα αναμένουμε με αγωνία, ως σωτήρα, το «NEDA» της ίδιας εταιρείας που έχει το «Lassea».
Το «NEDA» που καταπλέει από την Καβάλα ναυλώθηκε από τον πλοιοκτήτη του «Αγία Ζώνη 2» Θεόδωρο Κουντούρη, που είχε επίσης ναυλώσει το «Lassea».
Σημειώνεται πως από την πρώτη στιγμή ο Κουντούρης επέλεξε και ανέθεσε την αντιρρυπαντική διαδικασία σε εταιρεία του Σπανόπουλου.
Ποιος είναι ο Σπανόπουλος;
Είναι ο ιδιοκτήτης του καρνάγιου στο οποίο επισκευάζονται όλα τα προαναφερθέντα και τα υπόλοιπα «σαπάκια» που πλέουν ως σκάφη εφοδιασμού στο λιμενικό σύμπλεγμα Πειραιά - Ικονίου - Ελευσίνας.
Δηλαδή ο απορρυπαντής Σπανόπουλος είχε «επισκευάσει» τα σκάφη που αποδείχτηκαν απολύτως προβληματικά και λόγω αυτού δεν διέθεταν πιστοποιητικά ναυσιπλοΐας.
Μιλάμε μέχρι τώρα για ένα κύκλωμα όπου κεντρική φιγούρα είναι ο Κουντούρης και συμπρωταγωνιστές τα «σαΐνια» του λιμανιού που λυμαίνονται τον τομέα λαθρεμπορίας καυσίμων ελέω Υπουργείου Ναυτιλίας, Λιμενικού και Τελωνείων, ενίοτε δε και δικαστικών λειτουργών...