Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΜΙΣΤΕΡ RED BULL ΣΤΟ CAMPIONS LEAGUE
Μια φορά κι ένα καιρό, όπως λένε στα παραμύθια, ήταν ένας φτωχός υπαλληλάκος, με τον ταπεινό μισθό του πλασιέ γερμανικής ποτοποιϊας. Η μοίρα - συνεχίζουμε την ιστορία, που δεν είναι παραμύθι- ο τύπος βρέθηκε να αντιπροσωπεύει την εταιρεία του στην Ταϋλάνδη. Εκεί με το μάτι το γατήσιο έκοψε ένα τοπικό ποτό.
- Τι είναι αυτό;
Ο Ταϋλανδός μικροποτοποιός του εξήγησε, και ο Ντήντριχ Μάτεσιτς, αυτός είναι ο άνθρωπος της ιστορίας μας, έκανε την πρόταση:
- Αυτό το... υγρό έχει λεφτά. Θες να συνεταιριστούμε φίφτυ-φίφτυ;
Έτσι κι έγινε. Τι έγινε; Ο Μάτεσιτς έκανε κάποιες αλλαγές στο άγνωστο ποτό, το ονόμασε Red Bull και την έκανε λαχείο. Γρήγορα έγινε δική του η εταιρεία και μιλάμε σήμερα για τον άνθρωπο, που έφτασε να μη ξέρει τι έχει λόγω champions league. Τον ιδιοκτήτη της Σάλτσμπουργκ Red Bull και της Λειψία Red Bull.
Ιδιόκτητο νησί στα Φίτζι έχει ο Μάτεσιτς, με πρόσωπο αστέρα του Χόλυγουντ, αλλά το μυαλό του είναι μόνο στο εμπόριο. Το εκμεταλλεύεται εμπορικά. Και το πανάκριβο σκάφος του- υποβρύχιο σε σχήμα καρχαρία με φτερά - το νοικιάζει. Τη βάση της εταιρείας του δεν την μετακίνησε από το Σάλτσμπουργκ, να την πάει π,χ. στη Σλοβενία ή την Τσεχία για να γλυτώσει φόρους. Τεράστιος ο τζίρος του ενεργειακού ποτού Red Bull, που από το 1989 ταυτίστηκε με την Formula 1.
Να μπούμε κατ' ευθείαν στο ψητό. Ό,τι έκανε στις ομάδες του ο Ντήντριχ Μάτεσιτς, έπιανε. Έχει επιτυχία. Γιατί ήξερε τι έκανε και πως να το κάνει. Έχει την Red Bull Ηνωμένων Πολιτειών, την Red Bull Βραζιλίας, την Red Bull Γκάνας. Πήρε τρεις γιαπωνέζους ποδοσφαιριστές στην Σάλτσμπουργκ και κάθε μέρα σχεδόν τρία κανάλια από Ιαπωνία παρακολουθούσαν την προπόνηση. Στην ομάδα προπονητή έφερει... Αμερικάνο, τον 45χρονο Τζέσυ Μαρς, που πρώτα τον δοκίμασε στην Λειψία.
Ο Μάτεσιτς ενδιαφερόταν για την προβολή της φίρμας του, του ποτού Red Bull, που πουλιέται σε 170 χώρες. Μόνο στις ΗΠΑ κάθε μέρα πουλάει 4 εκ. κομμάτια. Δεν μπήκε στο ποδόσφαιρο για να πουλήσει πεζοδρομιακό οπαδισμό, ούτε να βοηθήσει το ποδόσφαιρο. Αυτούς τους λαϊκισμούς θα τους πει Έλληνας ιδιοκτήτης ΠΑΕ.
Ο Μάτεσιτς, όμως, με τη σοβαρότητα και την ικανότητα του την επιχειρηματική και το ποδόσφαιρο υπηρετεί και πετυχαίνει το στόχο του να κάνει διαφήμιση συντήρησης του προϊόντος που εμπορεύεται.
Διαβαστε ακομα: