ΜΙΑ ΣΤΙΣ ΧΙΛΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΟΧΙ ΝΥΧΤΕΣ
Βλέπεις έναν γεροξούρα φορτωμένο δεκαετίες που έχει πάρει την στροφή για το χώμα και δίπλα του είναι μια νεαρά κυρία τριάντα τόσο χρονών. Τι είναι αυτό; Ζευγάρι. Είναι, όμως, κανονικό ζευγάρι, δηλαδή παίζει συναίσθημα και από την πλευρά της κυρίας; Μία στις χίλιες.
Αυτή είναι η πιθανότητα. Μία στις χίλιες το κορίτσι αληθινά να αισθάνεται κάτι για τον μπάρμπα και πράγματι να τα περνάει κοντά του με πληρότητα. Μία στις χίλιες. Αυτό είναι το στοίχημα.
Ο Τζωρτζ Σόρος είναι μια φυσιογνωμία στον πλανήτη. Κάθε άλλο παρά τυχαίο άτομο. Παίκτης. Παικταράς. Ο άνθρωπος έχει ταλέντο στην παραγωγή χρήματος. Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να εμπνέει μια γυναίκαι τριαντάρα. Όσο μαστόρισσα κι αν είναι η παίκτρια, θα την ψυλλιαστεί ο παίκτης. Ότι του πουλάει σότο.
Και να το αντιλαμβάνεται ο ογδονταφεύγα, άσε, σου λέει, το παίζουμε στο βόλεμα. Ο άντρας βιώνει τον εραστή και η γυναίκα ό, τι αρπάξει. Ό, τι κονομήσει. Επειδή, όμως, όταν παίζει το παραμύθι το έργο είναι στην κόψη του ξυραφιού είναι πολύ εύκολο το ζευγάρι να γίνει πρωτοσέλιδο. Έτσι με τον Σόρος. Δεν το απέφυγε το ρεζιλίκι.
Στην πρώην είχε υποσχεθέι ένα διαμέρισμα στη Νέα Υόρκη κι αυτός τελικά δεν της το χάρισε. Γιατί, λες; Επειδή το πήρε στραβά. Επειδή αν της το έγραφε το διαμέρισμα θα είχε την... εντύπωση ότι η γκόμενα ερχόταν μαζύ του για αρπακτή. Γιατί άλλο, ρε; Την είδε ο ένας στους χίλιους, που λέγαμε.
Διαβάστε ακόμα: