Ο ΑΝΔΡΑΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΗΣ

 

Δίπλα της ο άνδρας της κοιμόταν, περασμένα μεσάνυχτα, κι αυτή έχει κολλήσει σε μια δραματική ταινία, με άγνωστους ηθοποιούς, που όμως έχει αιχμαλωτίσει το ενδιαφέρον της. Ξαφνικά, από το πουθενά, οι δύο πρωταγωνιστές της ιστορίας αρχίζουν και πετάνε τα ρούχα τους και πλακώνονται στα χάδια και τα φιλιά. Ένα άγριο και χορογραφικό σεξ, όπου έχοντας ορμήσει ο ένας πάνω στον άλλον, με χειρονομίες και κινήσεις ρουφούν, αρπάζουν κάθε ηδονή που προσφέρεται από το κορμί του άλλου.

Η Κάτια είναι αναστατωμένη, και μόνον η επιθυμία της να κάνει έρωτα, τούτη τη στιγμή, την γεμίζει με ικανοποίηση. Αισθάνεται ζωντανή, όμως σ' αυτό το ξύπνημα του σώματός της δεν μπορεί να ανταποκριθεί, παρά μόνον με το χέρι της. Τρίβεται έντονα ανάμεσα στα πόδια της, στο στήθος της, αγκαλιάζεται με τα χέρια της παραδομένη σε μία φαντασίωση, ό, τι βρίσκεται εκείνη στη θέση της ηθοποιού, ότι επάνω σ' εκείνην είναι ο ηθοποιός.

Ο άνδρας της συνεχίζει να κοιμάται και η 28χρονη Κάτια κυριευμένη, πυροβολημένη από το θέαμα του καταιγιστικού σεξ της ταινίας που δεν λέει να σταματήσει, σηκώνεται αθόρυβα από το κρεββάτι, κλείνει πίσω της την πόρτα και μετακινείται στο σαλόνι. Ξαπλώνει στον καναπέ, στην τηλεόραση άνδρας και γυναίκα της ταινίας με πρόσωπα λες και πονάνε, και είναι κατάπληκτα διότι γνωρίζουν απολαύσεις πρωτόγνωρες σ' αυτούς, συνεχίζουν το παιχνίδι στον επόμενο γύρο. Δεν μπορούσε να συγκρατήσει την παλάμη της η Κάτια, άλλωστε το ήθελε τόσο πολύ, να αυτοϊκανοποιηθεί.

Δεν είχε άλλη επιλογή. Ήταν σίγουρη πως αν ξυπνούσε τον αγαπημένο της, δεν θα της χάριζε μεγαλύτερη ηδονή. Καλός και άγιος ο Ηλίας, όμως στο σεξ αρχάριος, ίσως διότι δεν τον τρελλαίνει, ίσως δεν έχει ασχοληθεί με την ίδια φροντίδα που κυνηγάει την επιχείρησή του, ίσως πάλι διότι η ίδια δεν του έδειξε το δρόμο, σ' ένα κομμάτι του γάμου τους που θα ολοκλήρωνε πραγματικά την ευτυχία τους.

***

Την άλλη μέρα το πρωί, μόνη στο σπίτι, σκεπτόταν την ταινία, εκείνες τις σεξουαλικές σκηνές που λες είχαν εγκατασταθεί όχι στη μνήμη της, αλλά κυκλοφορούν μέσα της μαζύ με το αίμα της, αναπνέουν με την αναπνοή της. Έγινε και το άλλο! Καθόλου τυχαίο με το κινηματογραφικό σεξ που την είχε συγκλονίσει. Θυμήθηκε τον Κλήμη, που τον είδε τις προάλλες, μετά από έξι χρόνια, και αμέσως τα έβαλε με τον εαυτό της. Γιατί το κτήνος της φάνηκε πιο ωραίος, πιο γοητευτικός από τον άνδρα με τον οποίον ήταν μαζύ κοντά τρία χρόνια.

Όταν χώρισαν ένοιωσε ότι γλύτωσε από έναν άνανδρο, έναν ψεύτη. Ένα κάθαρμα που εύκολα της φερόταν βίαια, κάποιες φορές την αντιμετώπιζε τόσο περιφρονητικά. Ναι, ήταν ένα κορίτσι χωρίς προσωπικότητα, το 'χε παραδεχθεί στην αυτοκριτική της.

Στις καλές του, όμως, ο Κλήμης την πλημμύριζε από έρωτα. Μ' αυτόν στην πραγματικότητα ανεκάλυψε το κορμί της, αλλά και χαρές που δεν τις φανταζόταν στο σμίξιμό της με άνδρα. Και να, τώρα, που την ενοχλεί. Μετά από τόσα χρόνια. Ενώ ξέρει ότι είναι παντρεμένη. Της τηλεφωνεί σχεδόν κάθε μέρα. Πότε δήθεν αστειευόμενος, πότε ευθέως να την φλερτάρει. Κι αυτός να μην κάνει πίσω ακόμα κι όταν δύο φορές του έκλεισε το τηλέφωνο.

Τρόμαξε! Ένοιωσε σαν απεξαρτημένη αλκοολική που χρόνια μετά από θεραπεία αποτοξίνωσης μίλησε η ψυχολογία της πρόκλησης του εθισμένου μπροστά σ' ένα ποτήρι κρασί, τόσο σαγηνευτικό το αισθανόταν. Τελικά, η αποχή νικιέται από τη νοσταλγική μνήμη του μπεκρή.

Αν τον είχε μπροστά της τον Κλήμη δεν είχε καμμία εμπιστοσύνη στον εαυτό της. Θα τον άφηνε, δεν θα τον εμπόδιζε να την παρασύρει, κι ίσως μετά από χρόνια επαφής μαζύ του να γινόταν κι αυτή μια παθιασμένη, μια πεινασμένη, μια εντελώς απελευθερωμένη, όπως η κοπέλλα της ταινίας.

Κτύπησε το τηλέφωνο. Ποιος να 'ναι; Ο Κλήμης.

Διαβάστε ακόμα:

Ο επιβήτορας θέλει την ειδικότητά του