ΠΟΣΑ ΤΑΞΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ... ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
Κυκλοφορούν στην Αθήνα 15.000 ταξί. Με άδεια ή, χωρίς άδεια; Με άδεια. Νόμιμα, δηλαδή. Αν, όμως, γίνει ένας έλεγχος με προδιαγραφές πιθανόν να χάσουν την άδεια τα μισά ταξί. Τι σημαίνει αυτό; Αύξηση της ανεργίας. Πρόβλημα μετακίνησης για κάποιους κατοίκους, ίσως. Αν δεχθούμε ότι η πρωτεύουσα χρειάζεται τόσα κι όχι λιγώτερα ταξί.
Στο πρωτάθλημα πόσες ομάδες χρειάζονται, είναι ένα ερώτημα όταν η ΕΠΟ ήδη δεν έδωσε άδεια... κυκλοφορίας στις μισές ΠΑΕ της σούπερ ληγκ. Κανένα, όμως, πρόβλημα συμμετοχής στο πρωτάθλημα δεν αντιμετωπίζουν οι ΠΑΕ που δεν αδειοδοτήθηκαν, που δεν θα αδειοδοτηθούν τελικά, μετά και την απόφαση του δευτεροβάθμιου σχετικού οργάνου.
Έτσι που λες. Μια ΠΑΕ δεν έχει τις προϋποθέσεις να αδειοδοτηθεί διότι στερείται τις πιο απαραίτητες προδιαγραφές, αλλά της επιτρέπεται να συμμετέχει κανονικά στο πρωτάθλημα. Έχει, δηλαδή, το δικαίωμα να... εγκαταλείψει στο μέσο της σαιζόν, όπως η Νίκη Βόλου, ο ΟΦΗ.
Είμαστε της πλάκας. Λειτουργούν νοσοκομεία που είναι επικίνδυνα για την υγεία. Γηροκομεία ακατάλληλα. Σχολεία χωρίς καθηγητές. Γίνεται πρωτάθλημα με ανάπηρες ανώνυμες εταιρείες. Είμαστε κοινωνία της πλάκας. Όχι λόγω φτώχειας.
Άμα είσαι φτωχός, κυκλοφορείς φτωχός. Φτωχός και νοικοκύρης. Όχι φτωχός και ρεμάλης. Στήνεις πρωτάθλημα στα μέτρα σου. Όχι πρωτάθλημα με ομάδες που δεν μπορούν να αυτοσυντηρηθούν. Με ομάδες που χρεοκοπούν. Όχι πρωτάθλημα που δηλητηριάζει την κοινωνία. Που οικονομικά λειτουργεί πειρατικά.
Διαβάστε ακόμα: