ΟΧΙ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΚΙ ΑΠΟ ΤΑΣ ΝΕΦΕΛΑΣ!

 

Γράφει ο Στήβεν Αβραμίδης

Διάβασα κι εγώ τα σοκαριστικά που συνέβησαν στον οίκο Αθηνάς Ωνάση. Σοκαριστικά δηλαδή, του κώλου τα εννιάμερα. Μπορεί η παγκόσμια κοινή γνώμη να έχει πάθει την πλάκα της, κατά τα ρεπορτάζ, αλλά έλα που εμένα δεν με ακουμπάει η παγκόσμια δημοκρατία. Μιλάμε για το κέρατο που της έρριξε κάποιος Αλβάρο, που έλαχε να παριστάνει τον σύζυγο της για κάποια χρόνια. Και που σίγουρα δεν θα πρέπει να ήταν το πρώτο, λέω εγώ. Απλά τώρα πιάστηκε, ξαναλέω εγώ.

Πριν προχωρήσω όμως στην ανάλυση του πέους, ήθελα να ρωτήσω, προς τι το σοκ της κοινής γνώμης; Δηλαδή, για ποιόν λόγο έχουμε αιφνιδιασμούς; Ο τύπος δηλαδή που πήρε την Αθηνά, έπαψε να είναι αρσενικό όν, το οποίο βαρέθηκε πλέον να προσποιείται; Δηλαδή η κοινή γνώμη, βλέποντας αυτόν τον διηπειρωτικό γκόμενο, που είχε μάλιστα παλιότερα την μαγκιά να την πέσει σε μία από τις πιο περιζήτητες νύφες του πλανήτη, θα περίμενε οτι θα έπαιζε τον οικογενειάρχη μια ζωή;

Αστεία πράματα για το αγρίμι που ήταν έτοιμο να ανταλλάξει μερικά χρονάκια του ώστε να καβατζώσει μερικά εκατομμύρια. Διότι άλλος λόγος για να την πέσεις, να την βγάλεις γκόμενα, να την παντρευτείς, αλλά και να σκοράρεις και παιδί, στην Αθηνά Ωνάση, δεν υπάρχει. Μιλάμε για το απόλυτο τίποτα σαν γυναίκα, σαν εμφάνιση αλλά και σαν προσωπικότητα. Το μόνο που διέθετε και διαθέτει, είναι τα λεφτά του παππού της. Άντε κι ένα άλογο που πηδάει εμπόδια.

Το οποίο άλογο, δεν το ζήλεψε στο πήδημα. Κάτσε ρε κορίτσι μου και ρώτα το ζώο, πώς περνάει τα παλούκια. Για να μάθεις κι εσύ κάτι από την ζωή. Και για να καταλάβεις, πώς τόσες γυναίκες παγκοσμίως, κρατάνε τους άνδρες τους. Δεν σου ζήτησε τίποτε άλλο η ζωή. Ούτε να δουλέψεις, ούτε να περάσεις τον παππού σου. Μάθε τουλάχιστον να πηδάς τον άνδρα σου, και μην το παίζεις οτι ακόμα κι αυτόν τον έχεις αγοράσει.

Διότι αυτό ακριβώς έκανε η κληρονόμος. Και δεν χρειάζεται να έχω εσωτερική πληροφόρηση γι’ αυτά. Αυτά φάνηκαν κι έγιναν γνωστά, όταν συντετριμμένη δήθεν από το ξενοπήδημα του Αλβάρο, διαβάσαμε οτι βρήκε καινούργιο έρωτα. Που δεν βρήκε βέβαια τίποτα. Τράβηξε έναν από την αυλή της, κι έδωσε την πληρωμένη πληροφορία στα ΜΜΕ. Άνθρωπος ο οποίος δεν έχει μέσα του την κάβλα της δημιουργίας, είναι αδύνατον να ερωτευτεί. Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να παραστήσει την κότα και να αφεθεί δήθεν στα χάδια του επόμενου ζιγκολό.

Και μιλάμε τώρα για μια κοπέλα, που δεν ξέρει τι της γίνεται. Όπως κι όλες οι κληρονόμες ή οι κληρονόμοι. Που είναι καταδικασμένοι, εφόσον δεν ασχολούνται με την παραγωγή – την όποιαν παραγωγή γουστάρουν να κάνουν -, να είναι έρμαια φοβισμένα των περιουσιών τους, και να μην έχουν καν την κρίση για την πορεία της ζωής τους ή για το ποιόν όλων εκείνων που τους προσεγγίζουν. Να ζούνε μέσα στην μόνιμη αμφιβολία αν τους πλησιάζουν για εκείνους ή για τα λεφτά τους. Και μέσα σε αυτήν την δίνη της ανασφάλειας, να καίνε και πιθανές καλές περιπτώσεις. Φυσικά καίγοντας αυτές, λογικά καταλήγουν σε κάκιστες επιλογές.

Οι οποίες μάλιστα γίνονται χειρότερες, όταν οι ίδιες οι πλούσιες, αλλάζουν τα δεδομένα με τα οποία πλασαρίστηκαν στην έρημη αυτήν ζωή τους. Διότι ο Αλβάρο, δεν βαρέθηκε απλά να πηδάει το ίδιο ξόμπλι, αλλά ξαφνικά έπεσε και στην φάση στην οποία η Αθηνά, αποφάσισε να μην κάνει show off και να αποσυρθεί στην ησυχία της μακριά από τα κοσμικά. Ρε πλάκα κάνουμε; Παίρνεις μια τίποτα, εντάξει που έχει λεφτά, και ενώ είσαι έτοιμος να ζήσεις, ξαφνικά σε τραβάει μέσα σε κάποιο χρυσό κλουβί; Ρε δεν γαμιέσαι καλύτερα με το άλογο.

Βέβαια η κοινή γνώμη, το παίζει σοκαρισμένη. Μιλάμε για την κοινή γνώμη, που σε ποοστό 90%, βρίσκεται στην απιστία. Εντάξει, δουλευόμαστε μεταξύ μας, αλλά όχι και να πέφτουμε από τας νεφέλας, επειδή μιλάμε για κάποια δισεκατομμυριούχο. Έλεος ρε παιδιά. Έχει φάει κέρατο η Μπο Ντέρεκ, δεν θα έτρωγε η κοντή Ωνάση; Ειδικά μάλιστα, όταν διάλεξε διηπειρωτικό γκόμενο κι όχι ξέρω ‘γω κάποιον από κανά χωριό της Λευκάδας, που θα της χρώσταγε κι ευγνωμοσύνη που τον έσωσε. Και που θα μπορούσε και να τον βλέπει να χρησιμοποιεί τα χρήματα της – το κέρατο βέβαια θα το έτρωγε ούτως ή άλλως – αλλά μετά σαν θεατρική παράσταση να λέει, οτι τα πάντα οφείλει στην γυναίκα του.

Όχι αυτή. Και την πίττα ολάκερη και τον σκύλο χορτάτο. Μαγκιά κλανιά, οτι αγοράσαμε και γκόμενο. Η θεούσα που ήθελε και γκόμενο. Το απολειφάδι, που την ονοματίζουν και γυναίκα, ενώ το όργανο το έχει μόνο για κατούρημα. Και που της κάνανε και χάρη να την πηδήξουνε, λόγω χρημάτων βέβαια. Διότι αν δεν τα είχε αυτά, ήθελα να ήξερα, ποιός θα την κοίταζε καν. Αλλά ποιός να της τα μάθει αυτά; Η αυλή της; Ρε άμα δεν έχεις καν την αυτογνωσία να κοιτάξεις λίγο τα έργα και τις ημέρες του προγόνου σου, γάμησε τα. Άμα στο κεφάλι σου δεν έχεις καν ένα τόσο δα κουκουτσάκι για μυαλό, σου φταίει ο Αλβάρο; Που του βγάζω το καπέλο και γειασάν του μάγκα. Άντε που θα πέσουμε από τας νεφέλας επειδή ξενοπήδηξε ο τέως της Αθηνάς. Στ’ αρχίδια μας και μας, Κωστής Παλαμάς.

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ σηκώθηκε στο blog του Στήβεν Αβραμίδη, το φως του φεγγαριού

Διαβάστε ακόμα:

Γιατί χώρισε η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου