ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΚΑΘΕ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
Σου αρέσει η κυρία αντίκρυ σου και το πρώτο που σκέπτεσαι είναι να την πάρεις. Λάθος!. Είσαι πέρα για πέρα λάθος, κύριε. Μην τυχόν και σε συλλάβει με το βλέμμα της. Γυναίκα είναι και επιτόπου θα σε “διαβάσει”. Όσο κι αν την κολακεύει ότι την γουστάρεις, ότι την φαντασιώνεσαι τούτη τη στιγμή, η αρσενική σου σκέψη δεν την μπλοκάρει. Αντιλαμβάνεσαι γιατί.
Το κορίτσι θέλει να κατακτηθεί, να πολιορκηθεί, όχι να σου ανταποκριθεί με την πρώτη. Άρα, απόσυρε τον πόθο που φλογοκοπάει στα μάτια σου και αντικατέστησε τον με θαυμασμό. Να αντιληφθεί η κυρία ότι γοητεύτηκες από..., “αλήθεια, τι είναι αυτό που του αρέσει επάνω μου;...” να αναρωτηθεί. Μόνο, άλλωστε, με την πύρινη ματιά σου την έβαλες κιόλας στο παιχνίδι.
Γυναίκα είναι, όχι άλογο, να της δείξεις ότι θες να την καβαλήσεις. Ούτε ένα εμπόδιο που σκέπτεσαι να το πηδήξεις. Όχι, αυτά. Δεν τα φανερώνεις αυτά στο βλέμμα σου.
Η άλλη νοιώθει υπέροχα αν εισπράξει την προσοχή σου, η οποία όμως δεν αφορά μόνο το κορμί της, το στήθος της, τα οπίσθια της. Στα συν είναι ακόμα κι αν υποπτευθεί ότι εκτιμάς το φόρεμά της. Πολύ καλύτερα ότι σε κέρδισε η χάρη στις κινήσεις της, η ευφράδεια της, ο τρόπος ομιλίας της.
Η κάθε στιγμή “γράφει” στον εγκέφαλό της. Όταν πια το ραντάρ σου συλλαμβάνει πως είναι θετικά τα “μηνύματα” που πήρε από σένα, τότε με διακριτικότητα ξεκινάς τις ''επιθετικές'' σου πρωτοβουλίες. Εσύ έχεις τον πρώτο λόγο, κι αυτό ακριβώς επιθυμεί το κορίτσι. Εσύ να κάνεις παιχνίδι, εκείνη να ακολουθεί.
Φθάσατε στο κρεβάτι μετά από μία ώρα, μετά από μία εβδομάδα. Άσχετο. Καμία σημασία. Μετά από ένα μήνα. Επειδή δεν σας προέκυψε ενωρίτερα. Το σημαντικό είναι η άλλη να ''υποκύψει'', γιατί με τον τρόπο σου, έτσι που οδήγησες την κούρσα, και την ήθελες, και την αντιμετώπισες ως θηλυκό επιπέδου.
Είσαι εραστής, τουτέστιν ένας ποιητής. Και την κλάση σου θα την απλώσεις όταν έρθει η καυτή στιγμή. Όταν είναι έτοιμη η κυρία να σου δοθεί. Συνεχίζεις εσύ να οδηγείς, πάντα με το πατίνι, όχι με γρηγορόστροφο τετράτροχο. Δείχνεις να απολαμβάνεις κάθε λεπτό μαζί της, χωρίς να βιάζεσαι να της τον χώσεις. Όχι, δεν ήρθε η ώρα. Ακόμα κι αν εκείνη το αποζητάει, εσύ πριν από την διείσδυση συμπεριφέρεσαι λες η κυρία είναι έργο τέχνης. Και εσύ ένας ποιητής. Ένας περιηγητής. Ένας ερευνητής. Τα χέρια σου, τα μπράτσα σου, το στόμα σου, αποζητούν να χαρίσουν σ' εκείνη και να αρμέξουν για σένα τους θησαυρούς της ηδονής, σε κάθε γωνιά του σώματος.
Ένα ζωντανό θαύμα είναι το κορμί της. Αληθινό θαύμα και βρίσκεται στα χέρια σου. Ένα εικόνισμα είναι που περιμένει να σπαρταρήσει αν το φιλήσεις και το προσκυνήσεις ως εραστής, όχι ένας ιερόσυλος.
Διαβάστε ακόμα: