ΓΙΑΤΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΛΕΕΙ «ΟΧΙ» ΣΤΟ ΠΡΩΚΤΙΚΟ

 

Κατ’ αρχήν αφήνεις στην άκρη τι είναι φυσιολογικό και τι ανώμαλο. Αυτά δεν υπάρχουν στο σεξ. Έρχεσαι, άλλωστε, σε επαφή με τον άλλον, με την άλλην, μόνον για ένα λόγο. Να ικανοποιηθείς σεξουαλικά. Να γεμίσεις απόλαυση με το θείο δώρο της συνουσίας. Καλό το χάδι, καλότατο το φιλί, ακόμα πιο καλός ο ερωτικός, ο γλυκός, ο τρυφερός λόγος, όμως η απογείωση έρχεται με την εκσπερμάτιση, με τον οργασμό.

Όταν, λοιπόν, ο σκοπός της σωματικής επαφής επιτυγχάνεται, ολοκληρώνεται και με τη διείσδυση σ’ άλλο σημείο του σώματος, τότε δεν παίζει καμία αίσθηση ανωμαλίας, σεξουαλικής ανορθογραφίας, ερωτικής παραβατικότητας.

Απλά, η θρησκεία κι όχι η επιστήμη, καταδικάζει π.χ. το πρωκτικό σεξ, με τη δικαιολογία ότι έτσι δεν αναπαράγεται το ανθρώπινο είδος. Δηλαδή; Αν η θρησκεία ήταν ενάντια στη γέννηση… νέων πιστών, νέων πελατών της εκκλησίας, σίγουρα θα απαγόρευε και το «φυσιολογικό» τρόπο, το πέος μέσα στο αιδοίο.

Πρωκτικό. Το γουστάρει με χίλια ο άνδρας. Δεν το θέλει η γυναίκα. Γιατί; Το θέμα είναι… φιλολογικό, όχι πρακτικό. Όχι, δηλαδή, γιατί όπως λένε το κορίτσι φοβάται ότι θα πονέσει. Ή το άλλο ότι θα φαρδύνει από πίσω. Γιατί αδιαφορεί αν πονέσει μπροστά, αν εξελιχθεί σε πηγαδομούνα.

Αισθάνεται ξεφτυλισμένη η γυναίκα όταν ακούσει τον άλλον να επιθυμεί να την πάρει από πίσω. Σκέπτεται πως η δουλειά θα γίνει για έναν, μόνο για πάρτη του, όχι και για τους δύο. Ότι εκείνος θα την ''χρησιμοποιήσει''. Να, γιατί λέμε ότι είναι ακαδημαϊκό, όχι πρακτικό το... πρωκτικό ζήτημα.

Λάθος της γυναίκας να αρνείται αρχικά το πρωκτικό. Το σωστό είναι να δει το έργο φυσιολογικά. Δηλαδή; Ότι η φύση της χάρισε μία ακόμα τρύπα που αξίζει να την δοκιμάσει, στην αναζήτηση πάντα μεγαλύτερης, διαφορετικής σεξουαλικής ηδονής. Τόσο απλά.


Διαβάστε ακόμα:

ΟΤΑΝ ΟΙ ΤΟΙΧΟΙ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ…