ΦΟΥΡΝΟΣ ΜΙΚΡΟΚΥΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΔΟΙΟ

 

Κάθεται στην καρέκλα ο άντρας κι έχει τα πόδια ανοικτά. Αντίθετα, η γυναίκα πρώτα «κλείνει» τα πόδια και μετά βάζει τα οπίσθια στο κάθισμα. Κι αν, για οποιοδήποτε λόγο, η γυναίκα νοιώσει φόβο, μια απειλή, ασυναίσθητα, χωρίς να το αποφασίσει, χωρίς να το σκεφτεί, σφίγγει περισσότερο το «διαβήτη» της, μπούτια και γόνατα έρχονται σε απόλυτο επαφή. Γιατί;

Να προστατεύσει το πιο ευαίσθητο σημείο του σώματος, το αιδοίο. Το θησαυρό της. Γι αυτό είναι παρορμητική η αυτοπροστατευτική στάση που παίρνει η γυναίκα. Να κλείνει τα πόδια, να κολλάνε τα γόνατά της.

Το πέος, το σχήμα του, από τη φύση του έχει μια επιθετικότητα. Παραπέμπει σε κάτι αιχμηρό, μαχαίρι, καρφί, κατσαβίδι, στιλέτο. Λόγω της προεξοχής του. Και γιατί η γυναίκα γνωρίζει ότι το ανδρικό μόριο εύκολα μεταμορφώνεται, από «κρεμασμένο» σε «σηκωμένο», από μαλακό σε σκληρό, όταν μεγαλώνει.

Μήπως η γυναίκα ασυνείδητα, ενδόμυχα αισθάνεται ήδη ''τραυματισμένη'' πριν ακόμα έρθει σε επαφή, πριν την επισκεφθεί το πέος. Ο κρεάτινος αρσενικός σουγιάς. Λειτουργεί σ΄αυτήν ίσως η αρχέγονη σκέψη ότι το αιδοίο δημιουργήθηκε όπως μια ουλή, μια πληγή, μια σχισμή, ότι «σχίστηκε» εκείνο το σημείο του σώματος, που βέβαια στη διείσδυση προκαλεί πόνο, και αίμα.

Δεν είναι απλά μια οπή το αιδοίο, όπως το στόμα, το ρουθούνι, ο λαβύρινθος στο αυτί. Είναι μια δίοδος με εφαπτόμενα τα τοιχώματά της και προστατευμένη από δυο είδη χειλιών, τα μέσα και τα έξω.

Από την άλλη, γίνεται μια εργοστασιακή παραγωγή υγρών, προκειμένου να διευκολύνουν την επίσκεψη του ανδρικού μορίου. Κι όχι μόνον. Κυρίως άλλη είναι η σκοπιμότητα. Να σημάνουν στην γυναίκα πότε το αιδοίο της είναι έτοιμο να πυρποληθεί. Υγρά, πολλά υγρά, όχι υγρασία, κανονικός φούρνος μικροκυμάτων είναι το αιδοίο.


Διαβάστε ακόμα:

Η ΣΥΝΗΘΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ