ΟΤΑΝ Η ΤΣΕΠΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΑΡΔΙΑ...
Χώρισε ένας φίλος μου. Το περίμενα. Δεν μπορούσε να συμβιβαστεί με την επαγγελματική απογείωση της συζύγου του. Αυτός ήταν σταθερά στάσιμος εδώ και χρόνια, άρα είχε καθοδική πορεία, άρα ήταν στο πισωγύρισμα και, πάντα, στη σκιά της γυναίκας του. Πώς να το αντέξει αυτό;
Το διαζύγιο ήταν η μοιραία κατάληξη ενός γάμου που ήρθε μετά από έναν συναρπαστικό έρωτα. Ποιος φταίει; Δεν το κατάλαβα ποτέ αυτό. Τη γαμημένη αναζήτηση για τον ένοχο, τον υπαίτιο, τον έχοντα την ευθύνη. Πρόκειται για αληθινή κατάρα του ανθρώπινου γένους. Ότι απαραιτήτως κάποιος φταίει. Γιατί, όμως, κάθε φορά, σ’ όλες τις περιπτώσεις, πάντα ένας να είναι αυτός που φέρνει, πού προκαλεί το κακό; Και γιατί είναι κακό ένα διαζύγιο;
Σύμφωνοι, δεν παντρεύεται ο άλλος για να χωρίσει. Αν, όμως, έγινε το λάθος, χωρίς πάλι με την ευθύνη κάποιου, γιατί θα πρέπει ο γάμος να συνεχίσει να αποτελεί μια γκέλα διαρκείας, η οποία γύρευε τι άλλο άσχημο μπορεί να γεννήσει.
Στην περίπτωση του φίλου μου δεν έγινε κανένα λάθος στο γάμο, ούτε προέκυψε θέμα ασυμφωνίας χαρακτήρων. Απλά, η καριέρα της κυρίας εκτοξεύθηκε, αποδείχθηκε αστέρι στη δουλειά της και ο άντρας της, ο φίλος μου, άρχισε να μη νοιώθει καλά. Από άνδρας, από τον πρώτο ρόλο εξ ορισμού στην οικογένεια, έστω από ισότιμος, εξελίχθηκε σε δευτεράτζα. Πώς, λοιπόν, να τραβήξει ομαλά αυτός ο γάμος, όταν ο κύριος είναι βιοπαλαιστής και η κυρία κάνει παντελόνι επτά φορές περισσότερα χρήματα, η δουλειά της απαιτεί ταξίδια στο εξωτερικό, έχει επαφές με επώνυμους κ.α.
Άψογη η συμπεριφορά της κυρίας συζύγου. Φθάνει, όμως, αυτό για να καλύψει ψυχολογικά τον σύζυγο; Το τελευταίο που σκέπτεται η successful σύζυγος είναι το διαζύγιο και σε καμία περίπτωση δεν δείχνει ότι, από πλευράς της, κάτι άλλαξε στη ζωή του ζευγαριού. Είναι, όμως, ειλικρινής αυτή η στάση, αναρωτιέται βασανιστικά ο σύζυγος. Κι αν πράγματι η κυρία δεν έχει απαξιώσει τον σύζυγο, χωρίς να του το δείχνει κατάμουτρα, να που αυτός αισθάνεται να κυκλοφορεί σ’ ένα διαφορετικό σκηνικό.
Η Χίλαρυ Σουώγκ και η Ριζ Ουϊδερσπουν χώρισαν από τους άντρες τους που είναι επίσης ηθοποιοί. Βιάστηκαν να παντρευτούν οι κυρίες πριν γίνουν φίρμες. Οσκαρούχες. Πήραν Όσκαρ με την αξία τους διότι αξίζουν, είναι τεράστια ταλέντα. Από την άλλη, οι σύζυγοι έμειναν σε δεύτερο πλάνο, όχι σε ρόλους πρωταγωνιστικούς και δυνατούς. Ο Τσαντ Λώου της Σουώγκ (φωτό) και ο Ράιαν Φίλιπ της Ριζ Ουϊδερσπουν. Καμία έκπληξη ο πρώτος να πέσει στο αλκοόλ και ο δεύτερος στο ναρκωτικό. Αναφέρουμε έτσι, δυο περιπτώσεις από το Χόλυγουντ.
Δεν βγάζουμε κακίες. Δεν μιλάμε κυνικά. Θα ήταν έκπληξη να μην έπιαναν κορυφή αυτά τα δυο κορίτσια, με τις τεράστιες δυνατότητες. Η Ριζ Ουϊδερσπουν και η Χίλαρυ Σουώγκ. Δεν είναι κορόιδα οι σκηνοθέτες και οι παραγωγοί του Χόλυγουντ να παίξουν το όνομά τους και και οι παραγωγοί τα πακέτα τους σε αμφισβητούμενα ονόματα.
Και σκέπτεσαι εσύ ο απ’ έξω από τον χορό του Ησαϊα. Δεν θα πέσει σε λούκι ο γάμος της άσημης που θα γίνει διάσημη; Ρίσκο να παντρευτούν και να κάνουν παιδιά, όπως συνέβη με τις δυο κυρίες, με άντρες οι οποίοι πιθανότατα θα παρέμεναν στην ίδια πορεία και μετά το στεφάνι.
Και οι δυο γυναίκες αμείβονται με περισσότερα από 20 εκ. δολάρια η κάθε μια για έκαστη ταινία, ενώ οι άνδρες υπέγραφαν συμβόλαια για κάποιες χιλιάδες. Δεν αγνοούνται αυτά. Με τίποτα. Δεν το διώχνεις αυτό το δηλητήριο έξω από το γάμο.
Κάπως έτσι χάλασε και το έργο στον φίλο μου.
Διαβάστε ακόμα: