ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΙΕΡΕΑ
Το γεγονός. Ο αρχιεπίσκοπος, ούτε ο πρώτος ρασοφόρος είναι, ούτε ο τελευταίος, υπέκυψε στην ακατανίκητη, λέω εγώ, δύναμη της σαρκικής επιθυμίας και παραπλάνησε το αγοράκι, το οποίο στη συνέχεια κακοποίησε σεξουαλικά.
Η σκέψη μου. Το 'χω αυτό το χούι, που έλεγε η γιαγιά μου. Να σκέπτομαι. Είναι, ξέρεις, ένα είδος ηδονής το να σκέπτεσαι. Ένας τρόπος γυμναστικής. Αντιλαμβάνεσαι τα όρια σου. Μέχρι που φθάνει ο ορίζοντας του μυαλού σου. Να παρατηρείς και να ενεργοποιείς τη σκέψη του. Να μην κατεβάζεις τα ρολά. Να κρατάς ανοιχτά πόρτες και παράθυρα στη σκέψη σου. Ναι είναι άσκηση πνευματική. Εσύ φτάνεις μέχρι εδώ, άλλος το πάει παραπέρα. Μέχρι εκεί που δεν μπόρεσαν οι δικές σου κεραίες.
Είπα αρχιεπίσκοπος; Γράψε λάθος. Καρδινάλιος ο ένοχος. Κι ο ένας κι ο άλλος είναι ιερέας, άσχετο ποιου δόγματος. Δεν έχει σημασία, λοιπόν, ποια γαλόνια και πλουμίδια κρεμάει επάνω του στα πανηγυρικά εκκλησιαστικά σώου ο κάθε δεσπότης. Δεσπότης, διότι δεσπόζει σε μία ενορία, σε μία περιφέρεια.
Άνθρωπος του θεού κάνει την ανάγκη του με το ανήλικο παιδί και το ίδιο το παιδί, όταν μεγαλώσει ή οι γονείς του στρέφονται δικαστικά σε βάρος του ιερέα. Με στόχο να τιμωρηθεί ο... διάολος που μπήκε μέσα στη ψυχή του ιερωμένου. Και το θύμα απαιτεί χρηματική αποζημίωση, όχι “αμοιβή”, όχι ταρίφα.
Πόρνη ποια είναι; Στο θέμα μας είμαι. ποια χαρακτηρίζεται ιερόδουλος; Από το νόμο, όχι από τον όποιον. Αν όποιος αποκαλέσει πουτάνα μια κυρία, ακόμα κι αν είναι τέτοια αποδεδειγμένα, κάνει πεζοδρόμιο (φώτο) είναι υπόλογος απέναντι της. Σύμφωνα με το νόμο.
Πόρνη (φώτο), λοιπόν, είναι εκείνη η οποία προσφέρει το κορμί της έναντι αμοιβής. Από την άλλη δεν θεωρείται πόρνη εκείνη η οποία παραδίδεται ολοκληρωτικά και σωματικά βέβαια σε άνδρα, με σκοπό αποκλειστικό το οικονομικό όφελος. Επειδή σε τέτοιο σκηνικό απουσιάζει η βίζητα, η ταρίφα. Άσχετα, αν η κυρία είναι αρχιπουτανάρα.
Διαβάστε ακόμα: