Ο ΠΟΘΟΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΥ, ΤΟ ΒΑΣΑΝΟ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΡΙΑΣ

 

Προπονητήριο στίβου, και για τους πρωταθλητές της εθνικής ομάδας ήταν για χρόνια το “βοηθητικό” του Καραϊσκάκη, ακριβώς δίπλα στο στάδιο, πριν αυτό γκρεμιστεί και το κάνει ατόφιο ποδοσφαιρικό γήπεδο το 2004 ο Σωκράτης Κόκκαλης. Ένας μικρός χώρος πάρκιν ήταν ανάμεσα στο στάδιο και το βοηθητικό, εκεί όπου το 1972 γινόταν φωτογράφιση για περιοδικό ποικίλης ύλης του διεθνούς ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού.

Ο έμπειρος φωτογράφος Βλάσης ετοιμάζει τα εργαλεία του, φιλμ και φακούς, να τραβήξει στημένες πόζες και αυθόρμητα στιγμιότυπα του ερυθρόλευκου ποδοσφαιριστή. Κάποια στιγμή το μάτι του πιάνει μια αθλήτρια, δρομέα, κακάσχημη. Τον αιχμαλώτισε η πίσω πλευρά της. Α!... Αυτό δεν θα το αφήσει ο Βλάσης, ένας θαυμαστής, ένας ορκισμένος λάτρης των γυναικείων οπισθίων, που τα θεωρεί εκτός συναγωνισμού το Νο 1 αντικείμενο ερωτικής οφλαλμολαγνίας.

Η καλλιτεχνική σκέψη του φωτογράφου έχει φύγει από τον ποδοσφαιριστή και ακολουθεί από... πίσω την αθλήτρια, που αν κρίνει από το τέμπο της, τις εκφράσεις στο πρόσωπο και τη βρεγμένη από τον ιδρώτα φανέλα της, θα έχει ήδη καλύψει περισσότερα από 6 με 7 χιλιόμετρα. Την περιμένει στον επόμενο γύρο, να την προσέξει καλύτερα από κοντά, γι' αυτό πλησίασε περισσότερο τους διαδρόμους στο ταρτάν.

“Ποια είναι αυτή;...” ρωτάει ο Βλάσης τον μασέρ του Εθνικού, γνωστό του από παλιά. “Δεν λέει τίποτα...” του απαντά βαρετά ο μασέρ. “Πεντοχιλιάρα είναι, ξεκίνησε από τα 1.500 μ. αλλά δεν έχει τύχη, κάρβουνο καίει, κανένας δεν την υπολογίζει, είναι επαρχιακού συλλόγου, μάλλον από Καρδίτσα. Κάθε μέρα γυμνάζεται, χωρίς προπονητή”.

Την άλλη μέρα, μονάχα με μια μηχανή κρεμασμένη στο λαιμό, εμφανίζεται ο Βλάσης στο βοηθητικό. Όταν η δρομέας τελείωσε το πρόγραμμά της, την πλησιάζει με ύφος επαγγελματικό. “Ήθελα να σας φωτογραφίσω, θα σας πείραζε αν...”.

 

- Σίγουρα κάνατε λάθος, με περνάτε για κάποια άλλη..., του έκοψε τη φόρα. με την απάντηση της 

Άσχημη. Άβυζη, εντελώς. Μα, πώς είναι δυνατόν, απορεί ο Ντέμης, αυτή η αποκρουστική φάτσα με στήθος πλάκα να διαθέτει οπίσθια σκέτο ποίημα. Δυο πεπόνια ώριμα, δροσερά, εύσαρκα. Δύο τρούλους ναού, και άθεος να 'σαι το πρώτο που σκέπτεσαι είναι να προσκυνήσεις.

 

“Δεν κάνω λάθος... '' της λέει με ενδιαφέρον. ''... Γνωρίζω ότι δεν είστε πρωταθλήτρια, όμως θέλω να σας φωτογραφίσω οπωσδήποτε. Το κορμί σας παραπέμπει σε άγαλμα, Αν δεν με παρεξηγείτε, έχω την ανάγκη να σας φωτογραφίσω για προσωπικούς, επαγγελματικούς λόγους, όχι γιατί έχω τέτοια παραγγελία από εφημερίδα ή περιοδικό”.

Συμφώνησαν για την επομένη, δυο ώρες πριν η Κάτια ξεκινήσει την προπόνηση της.

Είπανε αρκετά στη διάρκεια της φωτογράφισης. Είναι δασκάλα σε δημοτικό σχολείο, 26 χρονών, έχει θάψει οριστικά το όνειρό της να πιάσει υψηλές επιδόσεις στις μεγάλες αποστάσεις. Συνεχίζει να τρέχει, σχεδόν κάθε ημέρα διότι την αναζωογονεί, της αρέσει, της φτιάχνει την ημέρα. Ο Βλάσης της ζητάει να βγούνε το βράδυ, της πρότεινε ένα ήσυχο ρεστωράν.

Είναι μισή ώρα στο εστιατόριο. Το μυαλό του φωτογράφου δεν ξεκολλάει από τον φεγγαρίσιο πισινό της. Έχει ξεπεράσει την ασχήμια στο πρόσωπό της. Σχεδόν έχει αρχίσει να την συμπαθεί. Διακρίνει ένα αδιόρατο εκνευρισμό της. Κάποια στιγμή του λέει: “Ξέρεις, θέλω να είμαι ειλικρινής μαζί σου... Δεν έχω αντιληφθεί γιατί ήθελες να με φωτογραφίσεις...”. 

''Η δουλειά μου, Κάτια, είναι η ίδια η ζωή μου. Τον κόσμο τον βλέπω μόνον μέσα από την κάμερα της φωτογραφικής μηχανής. Δεν στο κρύβω. Την προσοχή μου τράβηξε το “πίσω” σου, οι γλουτοί σου. Είναι θεϊκοί. Μοναδικοί. Δεν έχω ξαναδεί τέτοιο έργο τέχνης σε κορμί γυναικείο...''.

Αμηχανία την κατέλαβε. Και μια θέρμη. Ασάλευτο το βλέμμα της, τα μάτια έγιναν υγρά, βάραινε ολόκληρη, έτοιμη να γείρει, να σωριαστεί το κεφάλι της στο πιάτο, δεν την κρατούν τα χέρια της πάνω στο τραπέζι.

- Θα ήθελα να φύγουμε..., προτείνει αχνά στον άνδρα.

''Να σε πάω σπίτι σου;''.

- Όπου θες πήγαινέ με...

 

Δεν μπορεί να την πείραξε το κρασί, ούτε δυο ποτήρια δεν ήπιε, σκέφτεται ο άνδρας. Τι να συνέβη, λοιπόν; Ανοικτό τζάμι του αυτοκινήτου, τελικά, η κοπέλλα συνήλθε από τον δροσερό αέρα. Κατέληξαν στο σπίτι του. Μετά από λίγα λεπτά στο σαλόνι, την οδήγησε στο στούντιο. Με πινέζες καρφιτσωμένες στον τοίχο δεκάδες φωτογραφίες γυναικών, “κομμάτια'' από γυναικεία σάρκα, στα μπράτσα, στο στήθος, στην κοιλιά, στην ωμοπλάτη, στους μηρούς, στις γάμπες. Το 70-80%, όμως, των φωτογραφιών σε γυναικεία οπίσθια. Δεν περίμενε να τον ρωτήσει, ο φωτογράφος πρόλαβε να της εξηγήσει:

 

“Το εκτιμώ σαν το καλύτερο μέρος του γυναικείου σώματος, από πλευράς αισθητικής, γιατί όχι και ερωτικής πρόκλησης. Ο γυναικείος πισινός, στα μάτια τα δικά μου, έχει μια αθωότητα...”.

Η Κάτια έτοιμη πάλι να καταρρεύσει. Την πρόλαβε με μια αυθόρμητη κίνηση, την αγκάλιασε, κι εκείνη γαντζώθηκε επάνω του, δεν ξεκολλούσε. Άναψε ολόκληρος στη επαφή με το γυμνασμένο θηλυκό κορμί. Φιλήθηκαν τυφλά, παράφορα. Ο πυρετός και των δυο τους έστειλε κατ' ευθείαν στο κρεβάτι. Όταν επιχείρησε να εισδύσει μέσα στης, εκείνη έστρεψε το σώμα της, γύρισε την πλάτη της, του πρότεινε το πισωπόρτι.

Του εξομολογήθηκε την ιστορία της. Από 14 χρονών είχε ολοκληρωμένες σεξουαλικές επαφές με τον γκόμενο της, όμως όχι τις ορθόδοξες, διότι φοβόταν να χάσει την παρθενιά της. Αντιλήψεις επαρχιακές. Πέντε χρόνια σεξ χαρίζοντας στο νεαρό εραστή της μόνο το σπήλαιο του Κύκλωπα. Ο γκόμενος μπάρκαρε, εκείνη τον περίμενε, κι όταν αυτός επέστρεψε, μετά από ενάμισυ χρόνο, τα 'φτιαξε μ' άλλην κι αυτήν την άλλη παντρεύτηκε.

Καμιά ηδονή με την κανονική συνουσία στον κόλπο για την Κάτια. Καμία ικανοποίηση. Ήθελε μόνον από πίσω, μόνον έτσι ξυπνούσαν οι αισθήσεις της. Πήγε σε γιατρό. Της εξήγησε πως είχε μεταφερθεί η ερωτογενής ζώνη από το αιδοίο στην οπίσθια περιοχή. Ήθελε, αλλά δεν το έκανε, να τηλεφωνήσει στον πρώην της, στον πρώτο της γκόμενο, τον παντρεμένο, να του δοθεί, προκειμένου να νοιώσει σεξουαλικά.
Ο φωτογράφος την χάιδεψε στα μαλλιά κι ένα δάκρυ απλώθηκε στο πρόσωπο της. Την γέμισε φιλιά και άπλωσε τα χέρια του στις σπαρταριστές σφαίρες των γλουτών της. Κι αυτός είχε αδυναμία στα λαχταριστά καπούλια της. Δεν όρμησε, όμως, με το κοντάρι του. Την ήθελε, αλλά σκεπτόταν πως να γιάνει το βάσανο της. Να την βοηθήσει να επανέλθει, να ξανανοιώσει γυναίκα από το αιδοίο της.
Διαβαστε ακομα:

ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΑΡ, ΜΕΓΑΛΕ