ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΑΔΕΛΦΕΣ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ
Πατέρας έκανε σεξ με τις κόρες του. Τρεις είχε, η μια ένα χρόνο διαφορά από την άλλη, και τις υποχρέωνε, και τις τρεις, όχι βέβαια με χάδια και γλυκόλογα, να τον ικανοποιούν σεξουαλικά. Τα κορίτσια, ποτέ δεν αποδέχθηκαν τούτο το ψυχικό και σωματικό πόνο, κι αποφάσισαν να τον σκοτώσουν. Το κτήνος ήταν πατέρας τους, αλλά δεν θα τις αποκτήνωνε κι αυτές όσο συνεχιζόταν η κατάσταση, που νομικά και κοινωνικά αποκαλείται κυριλάτα ''ενδοοικογενειακή βία''. Το φονικό έγινε, όταν οι κόρες έγιναν πλέον 15, 16 και 17 χρονών.
Κάποτε, μέχρι και πριν τρεις αιώνες στη χριστιανική Ευρώπη ο πατέρας ήταν το αφεντικό της οικογένειας. Χωρίς τη δική του απόφαση δεν γινόταν γάμος της θυγατέρας, έστω κι αν αυτή ήταν ενήλικη. Ο νόμος δεν αναγνώριζε το γάμο έστω κι αν αυτός γινόταν με παπά και κουμπάρο, αλλά χωρίς την άδεια του πατέρα. Ο πατέρας αποφάσιζε ποιον να παντρευτεί η κόρη του. Αν θα εγκρίνει την επιθυμία της κόρης για κάποιον. Αν κάποιος που ζητάει την κόρη του είναι άξιος να γίνει γαμπρός του.
Λέω ''στη χριστιανική Ευρώπη'' της Δύσης διότι το πατερικό καθεστώς εξουσίας στην οικογένεια είχε την ευλογία της Εκκλησίας, καθολικής και προτεστάντικης. Πολλά αλλάξαν με τα χρόνια, όχι και η λεγόμενη ''ενδοοικογενειακή βία'', ιδιαίτερα στις λεγόμενες κατώτερες κοινωνικές τάξεις. Στις λαϊκές, τις αγροτικές, όπου ο πατέρας αφέντης την πέφτει στην κόρη, και η μάνα κάνει το κορόιδο.
Ένα ερώτημα, με αφορμή την ιστορία των τριών αδελφών στη Ρωσία, καμιά σχέση με τις ''Τρεις Αδελφές'' του Άντον Τσέχωφ. Γουστάρει ο μπαμπάς και με το ζόρι κάνει τη δουλειά όποτε έχει... κέφια στο κορίτσι, παρά την αηδία που αυτή αισθάνεται. Και την έλλειψη προστασίας από τον κοινωνικό περίγυρο. Γιατί, αυτό είναι το ερώτημα, να μην έχει το δικαίωμα η κόρη να αποφασίσει με τρόπο που δεν υπάρχει άλλος, να τελειώσει το μαρτύριο της. Ο πατέρας με τη δύναμη του και τη ''συναίνεση'' σε κάποιο βαθμό της κοινωνίας, έχει το δικαίωμα να καταστρέφει τη ζωή της θυγατέρας, κι εκείνη δεν έχει το δικαίωμα να αποφασίζει με ποιο τρόπο, όχι απλά να τιμωρήσει, αλλά να απαλλαγεί από το καθάρμα.
Η Εκκλησία στην Ρωσία πάντα αντιδρά στα νομοσχέδια που προβλέπουν ''αυστηρές'' ποινές στους αιμομίκτες πατέρες. Οι δυο από τις τρεις κόρες της ιστορίας επόμενο να κινδυνεύουν να δικαστούν με την κατηγορία για φόνο εκ προμελέτης. Η τρίτη, η μικρότερη δεν έλαβε μέρος στη σφαγή του πατέρα τους, και την ανέλαβαν ψυχολόγοι να την φέρουν στα ίσα τους.
Διαβαστε ακομα: