H ΝΕΡΑΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ
Γράφει η Amodini Κωστάκη
Γνωρίζω γυναίκες που μιλούν για τον έρωτα με όρους Αρλεκιν και άντρες που αναφέρονται στις γυναίκες με όρους πορνοπεριοδικών. Οταν μια γυναίκα δεν έχει επαφή με την σεξουαλικότητα της, καταφεύγει στην φαντασία της και δημιουργεί ρομαντικά ειδύλλια. Οταν ένας άντρας δεν νιώθει ικανός και δυνατός σεξουαλικά, καταφεύγει σε υποκατάστατα για να πάρει αξία...
Κάθε γυναίκα είναι 49,9999% άντρας μέσα της και κάθε άντρας είναι 49,9999% γυναίκα μέσα του. Οποιος έχει τσαλαβουτήσει έστω και στα ρηχά νερά της ταντρικής αλχημείας το έχει ξανακούσει.
Τελευταία παρατηρούσα μια νέα γυναίκα, ωραία σε εμφάνιση, όχι ακριβώς σέξυ, μάλλον ανήκει στον τύπο της αιθέριας γυναίκας, παρά της σεξοβόμβας. Επίσης παρατηρούσα έναν νέο άντρα, με λαική καταγωγή, μπεσαλή, συγκροτημένο, χτυπημένο από μια ασθένεια, απ' την οποία βγήκε όρθιος και ξαναφτιάχνει δυναμικά την ζωή του, όσο καλύτερα μπορεί.
Κάπου αυτό το ντουέτο άνετα μπορούσε να έχει ως αρχέτυπο την ταινία «Η Νεράιδα και το Παλικάρι»!
Αποδομώντας την ...ταινία και την σχέση των δυο γνωστών μου είδα ότι όλα παίζονται στην επαφή, που η μια έχει με το σεξ και στην επαφή, που ο άλλος έχει με το χρήμα. Και ΚΥΡΙΩΣ στο πως αξιοποιούν την προσωπική τους δύναμη και ενέργεια για ν' αποκτήσει η μία την σχέση που ονειρεύεται και ό άλλος το status που ονειρεύεται ΧΩΡΙΣ να χάσουν την ψυχή τους...
Και θυμήθηκα πως ο τρόπος που η Αλίκη "ξέφυγε" από την "φυλακή" της καλοβαλμένης οικονομικά οικογένειας της, ήταν να μεταμφιεστεί σε αγόρι...τον Πίπη! Μετά θυμήθηκα και τον μύθο του Αχιλλέα που η μάνα του η Θέτις τον έστειλε στην...Σκύρο, να ζήσει μεταμφιεσμένος σε κορίτσι με τις κόρες του βασιλιά Λυκομήδη. Ο πανούργος Οδυσσέας "παγίδεψε" τον Αχιλλέα πηγαίνοντας σαν έμπορος στο παλάτι του βασιλιά και εκεί που οι κόρες του Λυκομήδη ασχολούνταν με τα υφάσματα ο μεταμφιεσμένος Αχιλλέας χάιδευε τα ξίφη!
Ολοι όσοι αναζητούν την ολότητα του εαυτού τους χρειάζεται να περάσουν μέσα από παρόμοια εσωτερική περιπέτεια: να αναζητήσουν τον εσωτερικό άντρα και να τον γνωρίσουν σε βάθος, αν είναι γυναίκες και ν'αναζητήσουν την εσωτερική γυναίκα και να την συν-αισθανθούν, αν είναι άντρες.
Μόνο έτσι εξερευνά και βιώνει ένας άνθρωπος ολοκληρωμένα την σεξουαλικότητα του και βυθομετρά την προσωπική του δύναμη και τα όρια της, σύμφωνα με την συνείδηση του.
Και μόνο τότε μπορεί να συναντήσει στο διάβα του άντρες και γυναίκες, που θα μετατρέψουν το σεξ σε ερωτική συνεύρεση και την ερωτική συνεύρεση σε ενωση με το θεό μέσα τους. Παρόμοια, μόνο τότε η ανάγκη για επιβίωση και το κυνήγι των χρημάτων, ή της κοινωνικής αποδοχής που έμμεσα φέρνει οικονομική ασφάλεια, γίνεται κυνήγι της εσωτερικής ελευθερίας, της εξισορρόπησης και της αρμονίας εντός και γίνεται εφικτό το κβαντικό άλμα από τον πίθηκο στον άνθρωπο, από τον ασυνείδητο άνθρωπο στον αναζητητή της αλήθειας και απο τον αναζητητή της αλήθειας στον εραστή του θεικού.
Η Νεράιδα δεν θα συναντήσει παρά ένα ανάπηρο Παλλικάρι και το Παλλικάρι θα περιπλανιέται μάταια, αν δεν γίνουν πρώτα σύντροφοι στον Δρόμο! Ο Αχιλλέας δεν θα γλυτώσει ποτέ απ' τη Μοίρα του, όσο είναι τυφλός στην θηλυκή πλευρά του και ξοδεύει μάταια την προσωπική του δύναμη για ν'αποδείξει ότι είναι ο πρώτος στον κόσμο των αντρών. Η Αχίλλειος πτέρνα του είναι αυτό που αποφεύγει να δει και ν'αποδεχτεί: το εσωτερικό του θηλυκό...η λεπτότητα της ψυχής του.
Διαβάστε ακόμα: