ΓΙΑ ΧΥΜΟ ΡΟΔΟΥ ΔΙΨΟΥΣΕ Ο ΜΑΙΚΛ ΝΤΑΓΚΛΑΣ

 

“Τα μικρά χείλη του αιδοίου είναι η πόρτα, τα μεγάλα χείλη είναι τα σκαλοπάτια και η κλειτορίδα είναι το κλειδί”. Mε λίγες λέξεις, τηλεγραφικές, η αιώνων σοφία, απόσταγμα ανθρώπινης εμπειρίας, όπως έτσι ακριβώς καταγράφεται στα Ταλμούδ. Για τον παραδοσιακό Εβραίο κιτάπια ανώτερα από τα Κάμα Σούτρα και τα Ευαγγέλια και τα Κοράνια είναι οι άγιες γραφές των Ταλμούδ. Οι πιο θεοσέβαστοι των παλαιών Εβραίων μελετούσαν τα Ταλμούδ. Όλα εκεί είναι γραμμένα. Ο ευλαβής Εβραίος, όχι απαραίτητα ο θρησκευτοβαρεμένος, κάθε μέρα πάει στη συναγωγή και για ώρες πολλές διαβάζει Ταλμούδ.

Κουβέντα ανοίξαμε, δουλειά βρήκαμε με το πάθος του Μάικλ Ντάγκλας για το στοματικό σεξ, την αιδοιολειξία, όπως ο ίδιος παραδέχθηκε, με συνέπεια να προσβληθεί από καρκίνο του φάρυγγα.

Λες καρκίνο, κανένα πρόβλημα. Επιτρεπτή και η λέξη φάρυγγας. Το αιδοίο έχει τουλάχιστον δέκα ονομασίες που κρίνονται χυδαίες. Λέξεις πασίγνωστες, αντίθετα αρκετοί δεν ξέρουν τι είναι το αιδοίο. Η αιδοιολειξία. Όπως δεν ξέρουν και κάποιες ανώδυνες και άσεμνες, χαριτωμένες και πρόστυχες λέξεις που ονοματίζουν το γυναικείο όργανο. Τζάκι. Φλόκι. Μουτζό. Ζιζί. Αγρός. Αυλάκι. Αμπέλι. Είναι και οι ποιητικές εκφράσεις, οι λογοτεχνικές, π.χ. ο ναός της Αφροδίτης. Το όρος της Αφροδίτης.

Ο Ουϊλιαμ Σαίξπηρ, ο μέγιστος των ποιητών του θεάτρου, μετά τους αρχαίους τραγικούς της Ελλάδος, χρησιμοποιεί το ρήμα “οργώνω” αντί γαμάω, συνουσιάζομαι με γυναίκα. Οι αρχαίοι Έλληνες μέσα στον καρπό της μυρτιάς, που ήταν αφιερωμένη στην Αφροδίτη, βλέπανε την εικόνα της κλειτορίδας.

Ας το τραβήξουμε λίγο ακόμα. Μέσα στο ρόδο, οι χαμούρες οι αρχαίοι Έλληνες, έβλεπαν την εικόνα των μικρών και των μεγάλων χειλέων του αιδοίου. Το ρόδο αναφέρεται συχνά στην ερωτική ποίηση όλων των λαών. Ο φουκαράς ο Μάικλ Ντάγκλας, διάσημος ηθοποιός του σινεμά, που γεννήθηκε σα σήμερα 25 Σεπτεμβρίου, το 1944, δάγκωνε, δάγκωνε τα ρόδα και τον τιμώρησε ο πούστης ο καρκίνος.

Διαβάστε ακόμα:

ΕΛΛΗΝΕΣ, ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΕΣ