ΤΟ ΧΟΛΥΓΟΥΝΤ ΤΟ ΓΥΡΙΣΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ

 

Στα Όσκαρ, λέει, έγινε η γκραν σουξέ έκπληξη. Δεν νίκησαν τα φαβορί, αλλά μια ταινία που δεν υπολογιζόταν ούτε στα αουτσάιντερ. Άγρια μεσάνυχτα έχουν όσοι τα λένε αυτά. Άλλη ήταν η έκπληξη, και ήταν εκπληξάρα. Καθόλου απίθανο όταν γίνεται ψηφοφορία. Δεν ξέρεις τι θα βγάλει η κάλπη. Περισσότεροι από 6.000 άνθρωποι σ’ όλο τον κόσμο δίνουν τη ψήφο τους στους προτεινόμενους υποψήφιους καλλιτέχνες, στις διάφορες κατηγορίες των Όσκαρ.

Υποψιάζομαι ότι έπεσε ''γραμμή''. Και έσκασε η σούπερ ντούπερ έκπληξη. Τέσσερα Όσκαρ η νοτιοκορεάτικη ταινία, τέσσερα από τα πολύ καλά Όσκαρ, και το ένα απ' αυτά για την καλύτερη ταινία. Δεν ξανάγινε, να αποκλειστούν ταινιάρες και γαμώ τις χολυγουντιανές και για πρώτη φορά μια ξένη παραγωγή, κορεάτικη να παίρνει και το Όσκαρ της ξενόγλωσσης ταινίας και της καλύτερης, γενικά. Ε, δεν είναι αυτή η μεγάλη έκπληξη.

Αντισυστημική είναι η πολυσυζητημένη ταινία «Joker». Και καπάκι βραβεύουν τα ''Παράσιτα'', τη νοτιοκορεάτικη κάποιου άγνωστου σκηνοθέτη (φώτο), που θέμα έχει, τι; Τους καταληψίες τραίνου, που τα βάζουν με τους πλούσιους στα βαγόνια της πρώτης θέσης. Τι είναι αυτό;
Με το μέρος των καταληψιών είναι η ταινία του νοτιοκορεάτη. Και την βραβεύει το Χόλυγουντ, ο απόλυτος αμερικανισμός, που έτσι κλείνει το μάτι στους αναρχικούς, τους αντιεξουσιαστές και σία. Αυτή είναι η αληθινή έκπληξη στα Όσκαρ του 2020.