Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΙΚΟΥ ΡΑΣΠΟΥΤΙΝ
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ
Ένας αγύρτης μοναχός, ένας σατανικός ρασοφόρος που αποπλανούσε τις αριστοκράτισσες για να τις “εξαγνίσει” και μεθυσμένος βίαζε πόρνες, ένας μυστικιστής της κακιάς ώρας κατάφερε να κερδίσει την συμπάθεια της τσαρίνας να γίνει σύμβουλος του τσάρου φτάνοντας στο σημείο να λύνει και να δένει στο παλάτι.
Έχουν χυθεί τόνοι μελάνης για να σκιαγραφηθεί το πορτραίτου αυτού του μυστηριώδους ανθρώπου, έχουν γραφτεί άπειρα βιβλία και άρθρα, έχουν γίνει ταινίες και ντοκιμαντέρ, σκίτσα και πίνακες ζωγραφικής μέχρι και pop είδωλο τον έχουν κάνει με το πρόσωπο του σε καπέλα, μπλουζάκια, κούπες του καφέ κτλ. κτλ.
Τον Ρασπούτιν αποπειράθηκαν να τον δολοφονήσουν πολλές φορές. Επίσης τον δηλητηρίασαν, τον πυροβόλησαν κι αυτός ακόμα ζούσε. Τον έριξαν στο παγωμένο ποτάμι. Ανέσυραν το παγωμένο πτώμα και το έθαψαν. Ο κόσμος όμως δεν ησύχαζε. Ζήτησαν να εκταφή και να καεί το λείψανο του.
Στις 26 Νοεμβρίου του 1894, ο τσάρος της Ρωσίας Νικόλαος Β΄ παντρεύτηκε την Γερμανίδα πριγκίπισσα Αλεξάνδρα. Η όμορφη τσαρίνα έκανε τέσσερα κορίτσια και μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερε να φέρει στον κόσμο τον πολυπόθητο διάδοχο, τον Αλέξιο, ο οποίος όμως έπασχε από αιμορροφιλία, που προκαλεί αδυναμία πήξης του αίματος σε περιπτώσεις αιμορραγίας. Εκείνη την εποχή ήταν ανίατη και συνήθως οδηγούσε σε πρόωρο θάνατο. Η Αλεξάνδρα ήταν απαρηγόρητη. Κάλεσε γιατρούς μέχρι και από το Θιβέτ για να κάνουν καλά το γιο της, αλλά μάταια.
Το 1908 άκουσε για έναν περιπλανώμενο καλόγερο με υπερφυσικές και θεραπευτικές ικανότητες, τον Γκριγκόρι Ρασπούτιν. Ιδιαίτερα θεοσεβούμενη, πίστεψε αμέσως στις «θεϊκές» δυνάμεις του και έβαλε αυτόν τον αγύρτη, πανούργο καιροσκόπο στο παλάτι. Ο Ρασπούτιν πέταξε αμέσως τα φάρμακα των γιατρών, ανάμεσα στα οποία ήταν και ασπιρίνη – που ως γνωστό αραιώνει το αίμα και ήταν εντελώς ακατάλληλη για το παιδί με την αιμορροφιλία. Ο κληρονόμος του τσαρικού θρόνου εμφάνισε σημάδια βελτίωσης και η τσαρίνα κατενθουσιασμένη τον επέβαλλε στην αυτοκρατορική αυλή και στην υψηλή κοινωνία της εποχής.