ΑΔΙΚΙΑ ΝΑ ΜΗ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΝΔΡΑ ΓΥΜΝΟ
Να το παραδεχθούμε. Στο σινεμά δεν τρέχει τίποτα να δούμε γυμνή την ηθοποιό. Κι όταν λέμε γυμνή, όλα έξω. Και το στήθος, και το αιδοίο. Αυτά τα δυο είναι, ήταν τα απαγορευμένα. Κάποτε ήταν αυστηρώς ακατάλληλο και το ερωτικό φιλί. Όχι απλώς ακατάλληλο, αλλά δεν γυριζόντουσαν σκηνές στόμα με στόμα. Το πρώτο βήμα ήταν να φιληθούν άντρας και γυναίκα, αλλά χωρίς η κάμερα να δείχνει χείλη.
Σήμερα; Θα δεις και ερωτικό φιλί ομοφυλοφιλικό. Άντρας με άντρα, γυναίκα με γυναίκα. Η αναλογία, όμως, στο γυμνό αδικεί την γυναίκα. Ο μεν άντρας έχει την ευκαιρία να μπανίζει την γυναίκα όπως βγήκε από την κοιλιά της μάνας της, κι όχι σε βρεφική ή παιδική ηλικία. Την βλέπει γυμνή και έφηβη, και γυναίκα μεστή. σ' όλα τα πλάνα.
Γιατί, λοιπόν, να στερούν από την γυναίκα τη θέα του αρσενικού γυμνού, στο ίδιο βαθμό; Αυτή είναι αδικία. Όχι μόνο σε βάρος της γυναίκας, αλλά και του άνδρα gay. Κι αυτός, ο ομοφυλόφιλος άνδρας, όπως και η λεσβία, κάνουν κέφι να απολαύσουν με το μάτι ανδρικό πέος.
Σε ταινία του 2014, είχε πέσει πανικός με μικροσκοπική ανάλυση, την... υποψία αν σε μια μόνο σκηνή πράγματι φαινόταν ή όχι το πέος του χολυγουντιανού σταρ Μπεν Άφλεκ. Είναι το ματζαφλάρι του, έλεγαν κάποιοι, όχι δεν είναι διαφωνούσαν άλλοι.
Θα πέσει κι αυτό το ταμπού. Λέω για την κάμερα πάνω στο ανδρικό όργανο, και δεν αφορά η κουβέντα τις τσόντες, αλλά τα κανονικά έργα. Όπως συνέβη με το λεσβιακό σεξ, που πλέον παίζει ανοιχτά. Και μια που μιλάμε περί αυτού, να σταθώ στο αριστούργημα ''Η Ζωή της Αντέλ'', ταινία του 2013, με την εκπληκτική Γαλλίδα, ελληνικής καταγωγής, Αντέλ Εξαρχόπουλος (1993) και την σπουδαία Λεά Σεϊντού (1985). Μιλάμε για φροντιστήριο στο πυρετικό λεσβιακό σεξ ανάμεσα σε δυο κοπέλλες (φώτο). Δεν το έχω μεταδεί, όλα σε γκρο πλαν, σε δράση χέρια και γλώσσες. Ένας αληθινός πόλεμος ανάμεσα στα δυο αιδοία. Το ένα κορμί να τρίβεται στο άλλο. Η αλήτισσα με το αθώο πρόσωπο Εξαρχόπουλος σε ρεσιτάλ ερμηνείας, δικαιολογημένα βραβεύτηκε
Διαβαστε ακομα: