Ο ΙΗΣΟΥΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΜΑΧΗ...

 
γράφει ο Φωστήρας
 
Μία εβδομάδα πριν το Εβραϊκό Πεσάχ , πάνε 2022 χρόνια από τότε, όταν όλος ο εβραϊκός λαός είχε μαζευτεί στην Ιερουσαλήμ για την ετήσια γιορτή της Διάβασης, ο Γιεχοσούα μπεν Γιεχούντα διάβηκε με την ακολουθία του τις πύλες της Ιερής Πόλης ως εστεμμένος βασιλιάς του Ισραήλ, έτοιμος για την τελική του αναμέτρηση με τις ρωμαϊκές λεγεώνες του Τιβέριου και τους θρησκευτικούς ταγούς του λαού του. Μία ημέρα πριν είχε αναστήσει τον εξάδελφό του Λάζαρο και η φήμη του είχε εξαπλωθεί σε ολόκληρη την Ιουδαία.  Και ήταν ήδη κεχρισμένος –Χριστός με νάρδο, το μύρο των Βασιλέων από την μητέρα του Μαρία, του Οίκου του Ααρών, την Μαρία, αδελφή του Λαζάρου και την σύντροφο του Μαρία τη Μαγδαληνή.

Από την γενιά του πατέρα του καταγόταν από τον βασιλικό Οίκο του Δαυίδ. Από την μητέρα του έτρεχε στις φλέβες του αίμα από τον Οίκο Ααρών, τη γενιά των Αρχιερέων. Και αυτό ήταν γραμμένο στα βιβλία του καλύτερα οργανωμένου και πιο αξιόπιστου ληξιαρχείου του αρχαίου κόσμου: αυτού της Ιερουσαλήμ, στα έγκατα του όρους Μοριά, κάτω από τα Άγια των Αγίων του Οίκου του Κυρίου, εκεί που κατά την παράδοση ο Ενώχ έχτισε τον πρώτο Ναό και από όπου υπό την 9η Αψίδα ανήλθε ζων στους Ουρανούς.

Δεν αστειεύονταν με αυτά οι Ισραηλίτες. Τα αρχεία τους τα τηρούσαν από την εποχή της Εξόδου πιο αυστηρά και από το Δευτερονόμιο. Καμία αμφιβολία δεν υπήρχε. Ο Γιεχοσούα είχε από τον πατέρα του βασιλική καταγωγή και από την μητέρα του αρχιερατική. Και ήταν ήδη Μεγάλος Διδάσκαλος Ναζαρηνός, Ραβίνος από τους δασκάλους του Εσσαίους, μεγαλωμένος στη Ναζάρ, (αραμαϊκά = μη φυσική, ουράνια) κοινότητα τους, όπως και ο θετός του πατέρας ο Ιωσήφ ο ξυλουργός, έχοντας περάσει και τις εννιά μυήσεις τους.

Βασιλέας, Αρχιερέας, Διδάσκαλος του (μωσαϊκού) Νόμου. Το τρισυπόστατο. Όχι, δεν ήταν λάθος. Δεν ήταν ένας ακόμα ψευδοπροφήτης. Τη γέννηση του, 33 χρόνια πριν, την είχε βαφτίσει με λουτρό αίματος ο δοτός από τους Ρωμαίους ψευδο-βασιλιάς Ηρώδης, που είχε μάθει ότι γεννήθηκε αρσενικό τέκνο από τη γενιά Δαυίδ και Ααρών. Όλοι το ξέρανε. Αυτός ήταν ο χα-μασίαχ, ο μεσίχα, ο μεσσίας, ο κεχρισμένος με νάρδο βασιλιάς. Εισήλθε επί πώλου όνου στην πόλη των Βασιλέων, όχι από ταπεινοφροσύνη, αλλά κατά τα αρχαία συνήθεια της φυλής του. Τον υποδέχθηκε ο λαός του Ισραήλ μετά βαϊων και κλάδων αναγνωρίζονταν τον ως βασιλιά φωνάζοντας «Ωσσανά υιέ Δαυίδ».  

Ήταν από καιρό έτοιμος. Πέρασε όλη τη ζωή του προετοιμαζόμενος γι’ αυτές τις επτά ημέρες. Ήξερε τι τον περίμενε. Και ήταν αποφασισμένος για την τελική μάχη. Απέναντι του είχε την κοσμική εξουσία των Ρωμαίων, των κυρίαρχων όλου του κόσμου. Που δεν υπήρχε περίπτωση να αναγνωρίσουν άλλον βασιλιά εκτός από αυτόν που όριζαν εκείνοι. Αλλά και των Σαδδουκαίων και των Φαρισαίων, ιερατικών ταγών του λαού του. Που δεν υπήρχε περίπτωση να τον αναγνωρίσουν ως μεσίχα τους, διότι θα έπρεπε να παραδώσουν σε αυτόν όλα τα αξιώματα τους μπροστά στα μάτια του προκουράτορα Πιλάτου, κάτι που θα σήμαινε τον βέβαιο εξανδραποδισμό τους. Αυτός είχε μοναδικό όπλο τον Εν Αρχή Λόγο. Συνεχίζεται….
Διαβαστε ακομα:

ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΓΚΑΙΤΕ