ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΣΕ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ
“Δεν θέλω να παντρευτώ ξανά, προτιμώ να είμαι η ερωμένη του άνδρα που αγαπώ, όχι η σύζυγός του...” Και στην ηλικία της η κυρία δείχνει την τεράστια κλάση της με τούτα τα λόγια. “Θέλω να είμαι ερωμένη, όχι η σύζυγος...”
''Το ότι βρίσκομαι στην όγδοη δεκαετία της ζωής της δεν σημαίνει πως δεν υπάρχω ακόμα ως γυναίκα, ως σύντροφος. Πως έχω τελειώσει, πως δεν μπορώ να δώσω στον αληθινό αρσενικό ό,τι περιμένει από το ταίρι του...''.
Αυτά δεν τα λέει η ίδια η Σαρλότ Ράμπλιγκ, απλά “μεταφράζεις” τα λόγια της όπως τα διαβάζεις στους Sunday Times. Είπε και το άλλο: “Νοιώθω να ανάβει μέσα μου ο διακόπτης του αρπακτικού..., μ' αυτόν που είμαι θέλω να είμαι η ερωμένη του, όχι η σύζυγός του...”.
... Αντί να λειτουργούν εφιαλτικά τα σεξουαλικά βασανιστήρια που την υποχρέωνε, εκείνη όχι μόνο δεν τον καταδίδει, αλλά νοιώθει να τον ποθεί χρόνια μετά. Και οι δυο τους παραδίνονται σε μια χωρίς όρια αναζήτηση της σεξουαλικής ηδονής. Να, γιατί η ταινία χαρακτηρίστηκε φιλοναζιστική και απαγορεύτηκε από την λογοκρισία. Αυτό που αξίζει να σημειώσει κανείς είναι ότι αντέγραψαν και μιμήθηκαν τον ''Θυρωρό'' της Καβάνι, η οποία γεννήθηκε το 1933, σα σήμερα 12 Ιανουαρίου. Πράγματι, μετά απ' αυτό το φιλμ η κινηματογραφική κάμερα σκηνοθετών έδωσε ερωτισμό και γυμνό σε ακραίους βαθμούς.
Επιστροφή στην πρωταγωνίστρια του Θυρωρού, την Αγγλίδα Σαρλότ Ράμπλιγκ, η οποία δεν έχει σταματήσει να γυρίζει ταινίες κάθε χρόνο. Μετά από δύο γάμους, ο δεύτερος με τον διάσημο Γάλλο συνθέτη Μωρίς Ζαρ, η κυρία έχει ζευγαρώσει με μόνιμο εδώ και χρόνια γκόμενο, ταιριαστό στην ηλικία και στις απαιτήσεις της. Και στην πραγματική ζωή η σεξουαλικότητα της κυρίας Ράμπλιγκ περιορίζεται σε ομαλές, όχι ανώμαλες επιθυμίες αλά ''Θυρωρού της Νύχτας''.