ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΥΠΟΚΡΟΥΣΗ ΙΝΔΙΑΝΙΚΗ
Ελεεινή κατάσταση. Κερδίζει το ματς ο αντίπαλος, ο Ολυμπιακός, και ο χαμένος, ο έτσι του χαμένου, του Παναθηναϊκού κατεβάζει καντήλια διότι Ένα, Δύο, Τρία γαμ... η διαιτησία.
Είπα εγώ ότι η διαιτησία δεν είναι γαμ...η; Άλλο έχω να πω εγώ.
Στο επόμενο παιχνίδι χάνει ο Ολυμπιακός και οι έτσι του χαμένου κατεβάζουν αυτοί τα καντήλια, τα χερουβείμ και τα σεραφείμ της γαμ...ης διαιτησίας.
Είπα εγώ ότι η διαιτησία δεν είναι γαμ...η; Άλλο έχω να πω εγώ. Ποιο;
Το αν γαμ...αι η διαιτησία την ευθύνη την έχουν αυτοί, ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός. Αυτό έχω να πω. Το πως σφυρίζει η διαιτησία είναι συνέπεια της ενεργητικής ή, παθητικής στάσης που δεκαετίες κρατούν οι δύο μεγάλοι του μπάσκετ. Αυτές οι ομάδες είναι υπεύθυνες, έτσι ή, αλλοιώς. Όχι κάποια άλλη ομάδα, όχι το κράτος, όχι κάτι άλλο. Να το προχωρήσουμε το πράμα στο βάθος του κοχλία.
Γιατί όταν χάνει ο Παναθηναϊκός τα βάζει με τον Ολυμπιακό κι όχι με την γαμ...η διαιτησία; Ένα ακόμα ερώτημα. Γιατί όταν χάνει ο Παναθηναϊκός τα βάζει με τον Ολυμπιακό κι όχι με την γαμ...η διαιτησία;
Αυτά τα ολίγα φθάνουν για το έργο που παίζεται με μουσική υπόκρουση ταμπουρλοειδή και κάργα ινδιάνικη των αθλητικών εφημερίδων.
Διαβάστε ακόμα: