ΝΟΥΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΠΡΕΦΑ

 

Κάτι έγραψε στα λεγόμενα social media και πήρε φωτιά ο τόπος. Ποιος; Ο κάποιος. Αυτό το παιχνίδι γίνεται. Άλλοι κάποιοι ουδεμία σχέση έχοντες με το θέμα, (ποιο θέμα, δεν υπάρχει επί της ουσίας κανένα θέμα... ) κοπανάνε επιτόπου σχόλια επικριτικά, ειρωνικά.
Άνθρωποι άγνωστοι με τον τσαμπουκά που ξέσπασε, χωρίς κανένας να τους ζήτησε τη γνώμη, και χωρίς οι ίδιοι να έχουν ενημέρωση γι' αυτό που κρίνουν, στήνουν έναν αδικαιολόγητο, ανεξήγητο επικοινωνιακό αχταρμά φιλόξενο ευχαρίστως από τα ΜΜΕ.

Σου λέω πως είχα πάθει πλάκα με την ιδιωτική τηλεόραση, όταν έσκασε μύτη το 1990. Γονείς, σύζυγοι, γείτονες δεν είχαν κανένα πρόβλημα να βγάλουν τα ρεζιλήκια τους στον αέρα. Και να τσακωθούν δημοσίως, να κάνουν show την ίδια τους τη ζωή. Και να θεωρούν επιτυχία την προσωπική τους καραξεφτύλα.

Στο νέο έργο κυκλοφορεί η ανωνυμία. Έστω με την ανωνυμία τους οι κάποιοι ικανοποιούν τη μαλακία τους. Η νέα αγορά, το social media marketing. Μιλάμε για πτυελοδοχεία. Στο σκουπιδοτενεκέ ρίχνεις τα σκουπίδια. Στην τουαλέτα κάνεις την ανάγκη σου. Στο σταχτοδοχείο αφήνεις την στάχτη από το τσιγάρο, δεν την πετάς στο πάτωμα, δεν σβήνεις τη γόπα στο τραπέζι. Οι δικοί σου φτύνουν τα σχόλια τους, την αιμόπτυση τους στα social media. Στον κατάλληλο χώρο. Εκεί όπου υποτίθεται κυκλοφορεί η σκέψη, η άποψη, η θέση.

Κανονικό ψυχιατρείο,που αποτυπώνεται στα social media. Ρεσιτάλ ηλιθιότητος. Κενότητος. Απερίγραπτης τύφλας. Ευτυχώς έχει σχεδόν μηδενιστεί το ποσοστό των ανθρώπων που δεν λαμβάνει καν υπ' όψιν τους επαγγελματίες, τους κατά σύστημα ατακαδόρους οι οποίοι με τις... παρεμβάσεις τους στολίζουν τα συμβαίνοντα της καθημερινότητας.

Διαβάστε ακόμα:

ΓΙΑΤΙ Η ΙΔΙΑ ΞΕΓΥΜΝΩΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ