Η ΦΤΗΝΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΦΤΗΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

 

«Την θυμόσαστε την Τάδε Ταδούλα από το δείνα reality; Δείτε την πώς είναι σήμερα!». Τι είναι αυτό; Ρεπορτάζ! Είμαστε site και σας ενημερώνουμε, δεν σας αφήνουμε νηστικούς. Έχουμε και αποκλειστικό, άλλωστε. Μόνον εμείς, για πάρτη σας.

Εγώ δεν την θυμάμαι την Τάδε Ταδούλα, πειράζει; Καλά, εσύ κάνεις μπαμ από χιλιόμετρο, ότι δεν είσαι μαλάκας, οπότε κάνε μας τη χάρη. Θα το είχαμε κλείσει το μαγαζί αν ψάχναμε πελάτες σαν την αφεντιά σου.

Φοβερό. Ένα μέσο να ζητάει την προσοχή των ''χρηστών'' για ένα ανύπαρκτο θέμα. Για μια ανύπαρκτη γκόμενα μιας πρώην ανύπαρκτης εκπομπής. Εντελώς ξεχασμένης, και αδιάφορης. Άνευ σημασίας.

Πως να τη βγάλουν όταν δεν έχουν τι να γράψουν, τι να παρουσιάσουν. Σύμφωνοι, αλλά προκειμένου να τσουρνέψουν επισκεψιμότητα είναι καραξεφτύλα να καταφεύγουν σε τόσο, μα τόσο φτηνιάρικα προϊόντα. Άμα, όμως, κυκλοφορεί καραφτηνιάρης κοσμάκης με σοβαρό πρόβλημα να μη ξέρει πως να ξοδέψει το χρόνο του, αυτός ο εμετός ρουφιέται. Θα πατήσουν το εργαλείο, ένα κούνημα του δακτύλου στο πλήκτρο, για να μη χάσουν την ευκαιρία, πως είναι σήμερα η ξεχασμένη κομπάρσα.ρα, αφού δεν ξέρω για ποια μιλάνε, θα σκεφτεί αυτός που δεν πετάει στο δρόμο ό,τι φράγκο έχει στην τσέπη του. Έτσι είναι, ο χρόνος είναι χρήμα, το έχουν πει σοφοί και συμφωνούν οι μη σοφοί.

Φίλε, μη μας τα ζαλίζεις, σε πήραμε χαμπάρι, δεν ασχολούμεθα μαζί σου, δεν μας κάνεις. Άσε, όμως, κι εμάς να κάνουμε τη δουλειά μας, μ’ αυτούς που τσιμπάνε, που θέλουν να μάθουν πώς είναι σήμερα η…, καλά είσαι τόσο έξω από τον κόσμο, να μη ξέρεις, να μη θυμάσαι την Ταδούλα.

Διαβάστε ακόμα:

ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΠΡΩΤΑ Η ΚΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ