ΚΟΥΛΑ ΑΠΟ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΙΝΑΡΔΟΥ

 

Στα κινηματογραφικά πηγαδάκια της χώρας μας διηγούνται ακόμα τα δαιμόνια τεχνάσματα που μεταχειριζόταν ο φοβερός και τρομερός Αλέκος Σακελλάριος για να σπρώξει την καριέρα της δεύτερης συζύγου του, της νέας και ωραίας Νίκης Λινάρδου.

Είναι γνωστό πως στα γυρίσματα είχαν τσακωθεί, ο Σακελλάριος με την Αλίκη, γιατί η μουσίτσα είχε καταλάβει πως έκανε παρά πάνω πλάνα στην Λινάρδου απ’ όσα χρειάζονταν. Πήγε λοιπόν στον Φίνο και τον κάρφωσε. Ο Φίνος ζήτησε να δει τις γυρισμένες σκηνές, διαπίστωσε πως η Αλίκη είχε δίκιο και έτσι φώναξε τον Σακελλάριο στο γραφείο του. Έξαλλος ο Σακελλάριος…

Η Νίκη Λινάρδου έζησε μια ζωή με πολλές αλλαγές. Άλλαζε συνέχεια. Η μια αλλαγή πάνω στην άλλη. Ξεκίνησε από το όνομα της, τον επαγγελματικό της προσανατολισμό, τους άντρες, το χρώμα των μαλλιών της…Εδώ σήμερα θα τα μάθουμε όλα.

Το πραγματικό της όνομα ήταν Ανδρονίκη αλλά είχε το καλλιτεχνικό όνομα Μπέμπη Κούλα, με το οποίο εμφανιζόταν μέχρι το 1962. Γεννήθηκε τον Ιούνιο του 1935 και υπήρξε δεύτερη σύζυγος του συγγραφέα, σεναριογράφου και σκηνοθέτη Αλέκου Σακελλαρίου. Μετά τον γάμο της ασχολήθηκε με την παραγωγή τηλεοπτικών σόου στην κρατική τηλεόραση ως Νίκη Σακελλάριου.

Ο ερωτοχτυπημένος Σακελλάριος

Ο Σακελλάριος ήταν αυτός που πήρε τη χορεύτρια Μπέμπη Κούλα από τις πίστες, της άλλαξε το όνομα και την καθιέρωσε τελικά ως ηθοποιό. Αυτό ήθελε κι εκείνη, ένα ξεκίνημα, και έχοντας όλο το πακέτο θα έκανε κατόπιν όλη τη δουλειά μόνη της. Ο μεγάλος μας συγγραφέας και σκηνοθέτης την είχε γνωρίσει όταν σκηνοθετούσε την επιθεώρηση «Όσα παίρνει ο άνεμος» (Θέατρο Περοκέ, 1954) και την ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα. Τότε ήταν που θα ξεκινούσε η οδύσσειά του να την επιβάλει ως σταρ του σινεμά, έχοντας απέναντι σύσσωμη την κινηματογραφική κοινότητα! Της ζήτησε να σταματήσει το μουσικό θέατρο για να επικεντρωθεί στο σινεμά κι εκείνη το έκανε χωρίς δεύτερη σκέψη.

Το «Μπέμπη Κούλα» θα το εγκαταλείψει οριστικά η Ανδρονίκη το 1962 (μετά την κωμωδία «Όταν λείπει η γάτα»), όταν κάτω από τις συστάσεις του συζύγου της πια Αλέκου Σακελλάριου, εμφανίζεται ως «Νίκη Λινάρδου». Ο μεγάλος, ο ογκόλιθος της νεοελληνικής κωμωδίας προσπαθούσε να στήσει και να καθιερώσει μια εντελώς νέα περσόνα.

Αφού πέρασε από την κλασική ταινία «Λατέρνα, Φτώχεια και Φιλότιμο» (1955) του Αλέκου Σακελλάριου ως τσιγγάνα, σε λίγο θα άρχιζε να παίρνει και μεγαλύτερους ρόλους, όπως στα «Κίτρινα γάντια», «Όταν λείπει η γάτα» «Θα σε κάνω βασίλισσα» (ως συμπρωταγωνίστρια του Θανάση Βέγγου), «Καλώς ήλθε το δολάριο» και «Υπάρχει και φιλότιμο» (ως κακομαθημένη κόρη του βουλευτή Μαυρογιαλούρου) κτλ. κτλ.

Ένας παλιός μεγάλος μας ηθοποιός την ήξερε καλά και μου είπε: “Η Λινάρδου ήταν ξύπνια! Στα είκοσι κάτι της, που ήταν μπαλαρίνα του Καστρινού, τα έφτιαξε με το Σακελλάριο. Τον τρέλανε

 Η συνέχεια εδώ...nikosonline.gr