Η ΚΑΜΕΡΑ ΚΑΤ’ ΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗ… ΧΩΡΙΣΤΡΑ ΤΟΥ ΣΤΗΘΟΥΣ

 
Να μιλήσουμε για το θέμα των ημερών, λέει η ξανθιά παρουσιάστρια, η οποία παρά την ασχετοσύνη και την αμορφωσιά της δεν έχει κανένα πρόβλημα να διαχειριστεί κοινωνικά και φεμινιστικά και μοδάτα τη λαίλαιπα των καταγγελιών για σεξουαλική παρενόχληση. 
Αυτό λέγεται καταδίκη. Ένα σοβαρό ζήτημα να το κάνουν show της συμφοράς και αγράμματες όρνιθες, έτσι να μη μείνουν στην απ’ έξω.
Ξεκινάει, λοιπόν, η τηλεπερσόνα της πλάκας να παρλάρει σα να διαβάζει στο χαρτί τις πολυμεταχειρισμένες παπαριές της και όσο αραδιάζει τις λέξεις, η κάμερα τη σημαδεύει διαρκώς και αδιαλείπτως κέντρο. Ακριβώς στη χαράδρα των δυο στρουμπουλούδικων βυζιών της. Τι είναι αυτό; Η ουσία του πράγματος είναι αυτό.

Η εργαζόμενη εμφανίζεται στο γραφείο με φούστα πάνω από το γόνατο. Μη πεις είναι μόδα! Και ρούχο μέχρι το αστράγαλο, μόδα είναι κι αυτό. Η ιδιαιτέρα γραμματέας σε δωμάτιο που επισκέπτεται μόνο το αφεντικό ή ο διευθυντής της έχει το μισό στήθος σε ανοικτή θέα. Μόδα κι αυτό; Εγώ λέω ότι είναι κάτι περισσότερο από… μόδα. Τι; Ένα είδος κάλεσμα! Πως είναι διαθέσιμη.

Μόδα η γυναίκα, μόδα και ο άντρας όταν εισπράττει το… μήνυμα. Το κάλεσμα, που λέμε. Ο οποίος άνδρας είναι στη δυσχερή και προβληματική θέση: Η κυρία με γουστάρει γιατί με θέλει αληθινά ή μόνο να κάνει τη δουλειά της επειδή είμαι ο εργοδότης της ή ο προϊστάμενος της.
Διαβαστε ακομα:

ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΟΧΙ ΤΑ ΜΑΙΜΟΥ ΚΑΝΑΛΙΑ