Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ Η... ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ
Διαβάστε, λέει, τους τίτλους, τα πρωτοσέλιδα των αυριανών εφημερίδων. Αυτό που σου λένε είναι τρέξτε, να προλάβετε, να αγοράσετε ληγμένα τρόφιμα από το σούπερμάρκετ. Έτσι έκατσε η δουλειά με τις φυλλάδες. Έτσι ήταν πάντα, δηλαδή. Από την προηγούμενη ημέρα ήταν έτοιμη να μοιραστεί η εφημερίδα στα σημεία πωλήσεως.
Εφημερίδα δεν ήταν ποτέ τα νέα της ημέρας. Ήταν τα νέα της χθεσινής ημέρας. Τα νέα τρέχουν, όμως η εφημερίδα πουλάει τα “σταματημένα” νέα, τα φρεναρισμένα, διότι πρακτικά είναι αδύνατο να ακολουθήσει τις εξελίξεις ενός γεγονότος. Θα επανέλθει την άλλη ημέρα, αλλά πάλι η ενημέρωση είναι καθυστερημένη, περιορίζεται στα χθεσινά νέα.
Η εφημερίδα δεν θα πεθάνει επειδή θα επανέλθει. Έχει ήδη επανέλθει στο εξωτερικό διαδικτυακά πιο δυναμικά. Άλλο απευθύνομαι σε 50.000 αναγνώστες, ακόμα και σε 500.000, κι άλλο σε πέντε και δέκα εκατομμύρια χρήστες. Πλατύτερο κοινό, περισσότερα έσοδα από διαφήμιση, και κυρίως νέα φρέσκα, φρεσκότατα. Μόλις βγήκαν από το δίχτυ.
Διαβαστε ακομα: