ΝΑ ΜΠΕΙ ΠΛΑΦΟΝ ΣΤΙΣ... ΠΛΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΤΟΞ
και βρίσκω αποκρουστική αυτήν την τόσο επιδεικτική συνύπαρξη τού Οξυζενέ και τής Πλαστικής Χειρουργικής.
Βεβαίως, δεν είναι μόνο η Εικόνα που δημιουργεί το πρόβλημα· τουναντίον, η Εικόνα είναι το οπτικό αποτέλεσμα τής Ουσίας. Έτσι, η Στημένη Πόζα ερχόταν επί διαδοχικές σεζόν να ταιριάξει απολύτως
με τα στημένα τηλεφωνήματα που γίνονται καθ’ έξιν και κατ’ επάγγελμα στην περιβόητη ενότητα αυτής τής θλιβερής εκπομπής.
Δεν χρειάζεται να διαθέτεις ραδιοφωνική εμπειρία προκειμένου να αντιληφθείς εν’ ριπή οφθαλμού
ότι οι γυναίκες που τηλεφωνούν και διηγούνται τις «ιστορίες» τους, διαβάζουν κείμενο που έχουν μπροστά τους· μάλιστα, κάποιες από αυτές προβαίνουν σε τόσο κακής ποιότητας ανάγνωση,
που είναι λιγότερο πειστικές κι από 5χρονο παιδί που συλλαβίζει τη φράση «Λόλα, να ένα μήλο».
Την ώρα, λοιπόν, που βρίσκεται εν’ εξελίξει αυτή η αισχρή τηλεοπτική απάτη, η πλατινέ-πλαστικέ παρουσιάστρια ακκίζεται μέσα στα εντυπωσιακά και ενίοτε πλουμιστά outfits της, και καμώνεται τη δήθεν απορημένη για όσα συμβαίνουν στη ζωή· παριστάνοντας τη θηλυκή εκδοχή τού Ογκουνσότο,
η παρουσιάστρια έχει μία έκφραση που είναι σαν να σού λέει «Πώτς γκένεν αυτό;».
εδιάβαζε το ίδιο ακριβώς κείμενο και έλεγε την ίδια ακριβώς ιστορία με μία «Βάσια, 32 ετών» που είχε βγει να πει τον δήθεν πόνο της. Ναι, σωστά το υποψιάζεστε· εκτός από το ίδιο κείμενο, την ίδια ιστορία, αλλά και την ίδια ηλικία, η «Λένια» και η «Βάσια» είχαν και την ίδια φωνή.
Το πρόβλημα δεν είναι στις ψεύτικες αφηγήσεις· αν η συγκεκριμένη ενότητα συστηνόταν στον κόσμο ως σεναριογραφικό εύρημαή ως (υπερβολική) αναπαράσταση αληθινών καταστάσεων, δεν θα ετίθετο θέμα Ηθικής, παρά μόνον θέμα Αισθητικής. Να τονίσω ότι η ευθύνη δεν βαρύνει μόνο την παρουσιάστρια αλλά και τις -πιθανότατα, επί πληρωμή- συμμετέχουσες στη συγκεκριμένη κομπίνα.
Ναι, σάς ενημερώνω από ιδία δημοσιογραφική πείρα, πως όταν -πριν 18 χρόνια περίπου- απεκαλύψαμε, εγώ από μία δημοσιογραφική ιστοσελίδα που διηύθυνα τότε, και ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος από τις τηλεοπτικές εκπομπές του, τα στημένα παιχνίδια που διεξάγονταν κατά συρροή στη νεοελληνική τι-βι, είχα ανακαλύψει στην έρευνα που έκανα ότι οι «κυρίες» που παρενέβαιναν «αυθορμήτως», ήταν στην πραγματικότητα αμειβόμενες (πληρώνονταν με το «κομμάτι»· δηλαδή, με το τηλεφώνημα).
Να γίνω προφητικά δηκτικός -έως και οργουελικός- σε σχέση με όσα έχουμε να αντικρίσουμε στο εγγύς μέλλον, καλό θα είναι να συσταθεί μία Αρχή που θα θέσει πλαφόν στις πλαστικές και στα μπότοξ
που επιτρέπεται να έχει κάνει η εκάστοτε παρουσιάστρια. Διότι το πράγμα δεν αντέχεται πλέον·
ανοίγεις την τηλεόραση και νομίζεις ότι άνοιξες την πόρτα τού μουσείου τής Μαντάμ Τισό.