Οκέυ, το έχουμε μάθει από τότε που είμασταν πιτσιρίκια του δημοτικού. Ότι τα ΜΜΕ παίζουν την υπερβολή. Το τόσο το κάνουν τοοοοόσο. Όταν φτάσαμε στο γυμνάσιο μάθαμε το παρακάτω. Ότι δικαίωμα στην υπερβολή, και πέραν της φαντασίας, έχει ο συγγραφέας. Ποιητική αδεία, όπως το λένε. Για να πει αυτό που θέλει να πει, το σπουδαίο και διαχρονικό, νομιμοποιείται ποιητικά, δηλαδή ως δημιουργός, να καταφύγει στην υπερβολή, ακόμα και στα όρια της τερατουργίας.
Άλλο λογοτεχνία, άλλο δημοσιογραφία. Τα ΜΜΕ οφείλουν να υπηρετήσουν την είδηση, το γεγονός, όχι να το εμπορευθούν ως show. Nα πουν αυτό που έχουν να πουν ρεαλιστικά, χωρίς να εμπορεύονται την ενημέρωση. Χωρίς να αυτοεντυπωσιάζονται χαρακτηρίζοντας το ένα Φοβερό και Απίστευτο και το άλλο Απίθανο και Ανεπανάληπτο. Προκειμένου να πουλήσουν φύλλα, θεαματικότητα, επισκεψιμότητα.
Είπαμε υπερβολή, τη χάσαμε, δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά, αλλά και η υπερβολή έχει τα όρια της. Έμαθαν π.χ. το ρήμα κολάζω και με πρώτη ευκαιρία το φοράνε και στην πιο μεταχειρισμένη γκόμενα. Κολάζει η τάδε, κολάζει η δείνα. Μα, βρε μαλάκες, σε άγαμους θανατοιποινίτες απευθύνεστε; Σε άνδρες που βλέπουν γυναίκα μονάχα στον ύπνο τους. Ποια γκόμενα. Επειδή αμολύθηκε μα φωτογραφηθεί στην παραλία με μπικίνι με το ζόρι μας παρουσιάζουν σαν καυτή σεξοβόμβα μια χλεμπονιάρα και κακοφτιαγμένη.
Και δείτε -επιμένουν - ένα αισθησιακό video μιας άλλης δήθεν γκομενάρας, λέει, με κοντά στα 2,5 views. Μιλάμε για νούλα, να ξέρουμε τι λέμε. Η δευτεράντζα. Ονόματα δεν λέμε, μια άβυζη εντελώς, κορμί γάμα εθνικής. Και επειδή κάνει διάφορες λάγνες εκφράσεις στο πρόσωπό της, σε σκηνικό που παραπέμπει μάλλον σε σεξουαλική παρωδία, εκβιαστικά την εμφανίζουν για θεά του έρωτα.
Έχουν ξεφτυλιστεί τα πάντα. Γυναίκες που σωματικά υστερούν, προβάλλονται κι αυτές για... σύμβολα του σεξ.
Διαβαστε ακομα:
ΨΗΦΙΣΤΕ ΣΤΟ ΓΚΑΛΟΠ, ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΛΥΒΑ