ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕ... ΤΖΑΜΠΑ ΡΕΚΛΑΜΑ
Η παραδοσιακή εφημερίδα ενημερώνει τον αναγνώστη για τα διανυχτερεύοντα φαρμακεία. Και για τα θέατρα. Και ποια νοσοκομεία σήμερα δέχονται ασθενείς. Δημοσιεύει και τα τυχερά νούμερα στο λαϊκό λαχείο. Κάποια στιγμή, μετά τα σινεμά, προστέθηκε και η στήλη με τα βενζινάδικα, και δεν ξέρω τι άλλο.
Όλα αυτά, όμως, στο καθαρά πληροφοριακό. Όχι στο κραχτό. Όχι στο πρωτοσέλιδο. Κάπου στις μέσα σελίδες και ψάξε να βρεις.
Με τα ιδιωτικά κανάλια στην τηλεόραση, και στη συνέχεια με τα sites, γίνεται κανονική πρώτης βιτρίνας ρεκλάμα στις εφημερίδες, σοβαρές, σοβαροφανείς και πατσαβούρες. Διαφημίζεται η πρώτη σελίδα, ακόμα και η τελευταία κάθε εφημερίδας, πολιτικής και αθλητικής, οικονομικής και κουτσομπολίστικης.
Απίθανο! Ακόμα και εφημερίδες καθημερινές, που σταθερά πουλάνε λιγώτερο από χίλια φύλλα, π.χ. η Αυγή του Σύριζα, παρουσιάζονται φάτσα κάρτα κάθε μέρα στα κανάλια και στο διαδίκτυο. Γιατί; Τζάμπα πρόγραμμα! ''Κερδίζουν'' χρόνο τα κανάλια χωρίς να πληρώνουν μια. Αυτό τους καίει, να καλύψουν όλο το 24ώρο, ακόμα και με άχρηστη ενημέρωση. Αυτονόητο πως πρόγραμμα άξιο να κερδίσει τον τηλεθεατή κοστίζει. Χρειάζεται να πληρωθεί.
Να, όμως, παρά τη ρεκλάμα στα πρωτοσέλιδα από τα κανάλια, οι εφημερίδες αντί να ανεβάζουν κυκλοφορία, χάνουν αναγνώστες.
Διαβαστε ακομα: