Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ

 
Καλό και διαβαστικό το κουτσομπολιά για τα εσωτερικά στο κανάλι, Ποιοι θα φύγουν, δηλαδή ποιους θα σουτάρουν. Έτσι, να είμεθα ενημερωμένοι για το ποιοι θα μας... ενημερώνουν, κι αν τελικά θα πουληθεί το κανάλι της διαπλοκής. Ποιο κανάλι δεν είναι διαπλεκόμενο;  

Δεν το συζητάμε ότι τα κανάλια είναι οι σταυροφόροι της διαπλοκής. Στα ίσα. Χωρίς προσχήματα. Και μόνο ότι ένα κανάλι για να κάνει πρωταθλητισμό στις θεαματικότητες χρειάζεται εκατομμύρια από τη μια και από την άλλη ο ιδιοκτήτης του αδιαφορεί για τη χασούρα, τα λέει όλα. Αν δεν είναι ο στόχος αυτός που νοείται διαπλοκή, τι άλλο στο φαινόμενο επιχειρηματίας να δαπανήσει του κόσμου τα λεφτά για αποκτήσει συχνότητα και να αναλάβει τα έξοδα λειτουργίας, με τη βεβαιότητα της μόνιμης ζημιάς.

Θεμιτό και καθόλου ύποπτο επιχειρηματίας να επενδύσει σε ''εναλλακτικό'' κανάλι με θεαματικότητα 2- 3% και να ποντάρει σε κερδοφορία. Θα είναι μια υγιής και με ρομαντισμό επιχειρηματική κίνηση ένα κανάλι περιορισμένων εξόδων, απευθυνόμενο σε κοινό με ειδικό ενδιαφέρον π.χ. το σεξ, τη μόδα, τη φιλοσοφία, την Ιστορία, την αρχαιολογία, τα ταξίδια, τα αυτοκίνητα, τα εγκλήματα, την αστρολογία, τα θαλάσσια και ορεινά σπορ κ.α.

Τι κόλπο είναι αυτό με τους καναλάρχες.. Να έχουν την ευγενή πρόθεση να υπηρετήσουν την... ενημέρωση δημοσιογραφικού τύπου. Και όλοι να πέφτουν στην ίδια συνταγή. Και όλα τα ''μεγάλα'' κανάλια να είναι ίδια. Μόνο τα πρόσωπα διαφέρουν. Ίδιες ειδήσεις, συνήθως την ίδια στιγμή, με την ίδια συσκευασία.

Διαβαστε ακομα:

ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ ΤΣΟΓΛΑΝΙ ΜΕ... ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ