ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΟ, ΤΕΛΙΚΑ

 

Λιγώτερα χρήματα, πολύ λιγώτερα σε σύγκριση με προηγούμενες κομματικές αναμετρήσεις σε εκλογές, ξοδεύουν σήμερα, και τα σούπερμάρκετ της πολιτικής, και τα μικρομάγαζα, και οι μπουτίκ της πιάτσας. Επόμενο. Όπως όλοι και οι κομματάρχες είναι στο στριμωχταίησιον, να στο γράψω και ελληνικά strimokolation.

Αν το σκεφθείς επιτόπου τραβάς τις τρίχες στα κωλομέρηα σου. Τα λεφτά που ξοδεύουν, όσα ξοδεύουν τα κόμματα προεκλογικά είναι από τις κρατικές επιχορηγήσεις. Από το δημόσιο ταμείο, δηλαδή από τους φορολογούμενους.

Πληρώνει, δηλαδή, το κορόιδο ο ψηφοφόρος για να τον πείσουν τι να ψηφίσει. Υπέροχο. Η αποθέωση της δημοκρατίας. Μπαίνεις, για παράδειγμα, σ' ένα mall με δέκα μαγαζιά μέσα που πουλάνε σώβρακα διαφορετικής φίρμας. Κι εγώ ο ενδιαφερόμενος να αγοράσω ένα σώβρακο ΠΡΟΠΛΗΡΩΝΩ και τις δέκα μάρκες, για να δω ποια θα καταφέρει να με κάνει να αγοράσω το εσώρουχο.

Έλα, μη μανουριάζεις, και στο εμπόριο το ίδιο γίνεται. Στο κόστος παραγωγής κάθε brand υπολογίζονται και τα έξοδα της ρεκλάμας του. Το κονδύλι της διαφήμισης επιβαρύνει την αξία του προϊόντος που αγοράζει ο καταναλωτής.

Διαβάστε ακόμα:

Δουλεύει για τον β' γύρο ο Μαρινάκης