1.800 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΜΑ ΣΟΥΤΡΑ
Πονηρός ο παπάς. Ποιος παπάς; Εδώ παπάς, εκεί παπάς, πού είναι ο Αυστραλός παπάς; Στην Μελβούρνη είναι ο γάτος ο πάστορας που τύπωσε ένα φυλλάδιο με τίτλο «Το καλύτερο σεξ που κάνατε ποτέ» και το έστειλε σ’ όλους τους ενορίτες του. Μιλάμε σοβαρά. Μιλάμε για είδηση, για γεγονός που μόλις προχθές έκανε το γύρο του κόσμου. Λοιπόν. Θα σου πω τι έγινε και γιατί τον συγκεκριμένο ιερέα τον χαρακτηρίζω πονηρό. Λοιπόν.
Ανοίγει ο άλλος το γραμματοκιβώτιό του και βρίσκει και ένα διαφημιστικό φυλλαδίου. Τι είναι τούτο; Στο εξώφυλλο υπάρχει η φωτογραφία ενός ζευγαριού στο κρεβάτι σκεπασμένους με σεντόνι (…δεν είναι μόνο ο αποδυτηριάκιας σεντονάτος;) και πλεγμένα τα γυμνά πόδια τους, του άνδρα με την γυναίκα. Ο γυμνός άντρας και η γυμνή γυναίκα κάτω από το σεντόνι είναι ο παπάς και η παπαδιά. Φοβερά πράγματα. «Το καλύτερο σεξ (σεξ το λέει, όχι γαμήσι) που έχετε κάνει ποτέ» είναι ο τίτλος του εντύπου. Το έγραψε και το τύπωσε ο ίδιος ο παπάς, και το έστειλε σ’ όλους τους υποψήφιους ενορίτες του.
Δεν λέμε μαλακίες. Ούτε ο παπάς θέλει ο κόσμος να βαράει μαλακία. Να γαμάει θέλει. Να γαμιέται θέλει. Κάντε έρωτα, κυρίες και κύριοι, τους πρότεινε ο παπάς, διότι ο έρωτας είναι χαρά, και δεν πρέπει οι άνθρωποι όταν κάνουν σεξ να νοιώθουν ενοχές επειδή έτσι έχουν γαλουχηθεί από τη θρησκεία. Πήρες πρέφα; Ο άνθρωπος της θρησκείας βγαίνει φόρα παρτίδα και λέει στους πιστούς, όχι στους άπιστους, τραβάτε να ξεσκιστείτε στο γαμήσι και, ορίστε, σας λέω με την άδεια του Θεού πώς να γαμιέστε καλύτερα.
Αυτό κι αν είναι επανάσταση, από ιερέα. Και γαμώ τη ανατροπή είναι. Μια θεαματική τούμπα εντελώς εκτός εκκλησιαστικού προγράμματος. Μέχρι τώρα όλοι ξέρανε ότι το παπαδαριό, μάλιστα το χριστιανικό παπαδαριό, όχι μόνο κρατούσε αποστάσεις από το γαμήσι, αλλά και το καταδίκαζε. Θρησκευτικά σωστό ήταν το γαμήσι μόνο αν ήθελε κάποιος να τεκνοποιήσει. Για να γεννηθούν παιδιά, δηλαδή κι άλλοι πιστοί, κι άλλοι πελάτες στο μαγαζί.
Τα έχετε ξεφτυλίσει όλα. Οι παπάδες των δυτικών πολιτισμών τα έχουν διαλύσει όλα. Αποδυτηριάκιας μιλάει. Το γαμήσι, κύριοι μαλάκες, είναι θεϊκή λειτουργία. Όπως το λέω. Το ίδιο και ο αθλητισμός. Κι αυτά τα πολύ σοβαρά πράγματα, που έχουν τεράστια σημασία για τον άνθρωπο, λέω για το γαμήσι, όπως και τον αθλητισμό, οι επικρατούσεςς θρησκείες κατάφεραν να τα βγάλουν από το δρόμο τους, γι’ αυτό χάνουν την αξία τους. Τι να λέμε τώρα; Γνωστά πράγματα αυτά.
Θρησκευτική τελετή ήταν οι ολυμπιακοί αγώνες της αρχαιότητος. Μια λατρευτική εκδήλωση στο όνομα των
Θεών του Ολύμπου. Δεν είναι τυχαίο ότι μέσα στο στάδιο της αρχαίας Ολυμπίας ήταν ο ναός του Διός. Είπαμε. Μη λέμε πολλά. Μη λέμε γνωστά πράγματα. Και το γαμήσι πριν τρεις και πέντε χιλιάδες χρόνια το είχαν ευλογήσει οι θεοί των ασιατικών πολιτισμών. Ποιος το έγραψε το Κάμα Σούτρα; Ένας άνθρωπος του Θεού. Ένας βραχμάνος ασκητής. Ένας μελετητής των ιερών κειμένων της παράδοσης, των σχετικών με την ερωτική τέχνη, με τη σεξουαλική πράξη.
Ο μέγας δάσκαλος Βατσυαγιάνα δεν είπε Να πάει να γαμηθεί ο Θεός, ούτε είπε Γράψτε τον Θεό στα αρχίδια σας και ρίξτε το στο γαμήσι. ΟΧΙ! Χίλιες φορές όχι. Αυτός ο απέραντα ηθικός άνθρωπος, με ατέλειωτη πίστη στον Θεό και με συνειδητό σεβασμό στη θρησκεία συνέγραψε το αξεπέραστο αυτό αριστούργημα, το Κάμα Σούτρα, το απόλυτο εγχειρίδιο της ερωτικής τέχνης. Και το έκανε γιατί το γαμήσι είναι υπόθεση θεϊκή, κι έχει σχέση με τη θρησκεία.
Επανέρχομαι στον Αυστραλό πάστορα ο οποίος χωρίς να είναι οπαδός του Ρασπούτιν κάνει στα ίσα και όχι με μισόλογα και υπονοούμενα προπαγάνδα για το γαμήσι, για το καλό γαμήσι. Για το σωστό γαμήσι. Για το γαμήσι που θα σε ικανοποιεί κι εσένα και τον, την σύντροφό σου. «Τι θα πει γιατί να αναφέρεται η Εκκλησία στο σεξ;», έτσι ξηγήθηκε ο Αυστραλός παπάς. «Πλάκα κάνουμε;…». Όπως στο λέω. Έτσι δήλωσε. «Πλάκα κάνουμε; Η Εκκλησία οφείλει να συζητά για το σεξ διότι είναι δημιούργημα του Θεού». Πήρες πρέφα; (Ο Ρασπούτιν γαμούσε τις γυναίκες στις οποίες έλεγε Έλα να σου βάλω μέσα σου τον Θεό. Φοβερά πράγματα).
Εγώ δεν θα πω ότι ο Αυστραλός ιερέας έχει δίκιο. Μη λέμε μαλακίες. Μην το ρίξουμε στην μαλακία. Έτσι είναι. Αν πεις Αυτός λέει το σωστό, τότε είσαι μαλάκας. Το ίδιο μαλάκας είσαι αν πεις Αυτός είναι λάθος. Επιτέλους! Αποδυτηριάκια διαβάζεις. Και ο δάσκαλος ο αποδυτηριάκιας λέει Εγώ τι κάνω; Εγώ τι λέω. Όχι τι λένε οι άλλοι, τι κάνουν οι άλλοι.
Ένας μιλάει μόνον. Αυτόν θα ακούς. Ποιος είναι ο Ένας; Αυτός. Ποιος; Ο Λόγος. Δεν υπάρχει άλλος. Αν ακούσετε το Λόγο στα λόγια τού κάποιου, τότε ναι, να ακούσετε το Λόγο, όχι τον κάποιον. Συνεννοηθήκαμε; Ο Λόγος δεν ανήκει σε κανέναν κάποιον. Άσε τι λέω εγώ. Ο Λόγος τι λέει έχει σημασία. Και ο Λόγος λέει ότι ο Αυστραλός παπάς λέει μαλακίες. Είτε είναι υπέρ, είτε κατά του έρωτος. Τι να μας πει ο παπάς; Ο κάθε παπάς. Λοιπόν.
Απ’ αυτό που είπε ο Αυστραλός πάστωρ ένα είναι το συμπέρασμα. Ο πονηρός μπορεί να σου κάνει το μαύρο άσπρο. Και το άσπρο να στο κάνει μαύρο. Δυο χιλιάδες χρόνια ποτέ το παπαδαριό του χριστιανισμού, όπως και το ραβινάτο του εβραϊσμού εδώ και τέσσερις χιλιάδες χρόνια, δεν είπανε Ελάτε να σας πούμε πώς θα κάνετε καλύτερο γαμήσι στο όνομα του Θεού. Ποτέ. Και έρχεται ο Αυστραλός και τι λέει; «Στο όνομα του Θεού πρέπει να σας διαφωτίσω για να ικανοποιήστε καλύτερα με το ταίρι σας και έτσι να σας θωρακίσω από την απιστία». Φοβερά πράγματα.
Τι σ’ ενδιαφέρει εσένα, ρε παπά, αν εγώ ξενοπηδάω ή αν με κερατώνει η γυναίκα μου; Όπως το λέω. Είναι ντροπή να μπερδεύεις τον Θεό στις συζυγικές απιστίες. Άλλο ο άπιστος στον Θεό κι άλλο ο άπιστος στην γυναίκα του, η άπιστη στον γκόμενό της.
Ο παμπόνηρος ο Αυστραλός, όμως, δεν το είπε βέβαια αυτό που θα γράψω, όμως τον έχω ικανό να πει: «Κακώς οι άγιοι πατέρες της εκκλησίας εδώ και 2.000 χρόνια δεν μιλούσαν για γαμήσια και τσιμπούκια, διότι η ανθρωπότητα έπρεπε να περάσει από την αγριότητα που την βρήκε ο Ιησούς στο δρόμο της σεμνότητος και του πουριτανισμού, προκειμένου με τη δύναμη του Θεού, της οικογένειας και της έννοιας της πατρίδος, να κτίσει τις κοινωνίες σ’ όλες τις άκριες της γης. Σήμερα, όμως, τα πράγματα άλλαξαν, η ανθρωπότητα έχει ξεσαλώσει και το καθήκον της θρησκείας είναι να αρχίσει να παραδίδει μαθήματα του σεξ…». Μάλιστα.
Την κονόμα σκέπτεται ο πάστωρ. Σίγουρα. Αυτή είναι η κουβέντα μου. Πελατεία θέλει ο άνθρωπος στην ενορία του. Πανσίγουρα. Έβαλε την παπαδιά, λες είναι φωτομοντέλο η κυρία, να φωτογραφηθεί μαζί του κάτω από το σεντόνι, για να πουλήσει το παραμύθι ότι η Εκκλησία εκσυγχρονίζεται, είναι η αιώνια μόδα και κοπιάστε στο μαγαζί, να ακούσετε το κήρυγμα στο ναό, να ανάψετε και κανένα κερί, να ρίξετε τίποτα ψιλά για τα ορφανά. Υποψήφιους πελάτες ψάχνει ο πάστορας, να τα πάρει από τους ενορίτες. «Όταν πάψει η χημεία ανάμεσα στο ζευγάρι τότε και στον άνδρα και στην γυναίκα κτυπάει την πόρτα τους η μοιχεία... » λέει ο παπάς.
Κάμα Σούτρα. Καύλα σημαίνει Κάμα. Στην ινδική γλώσσα μιλάμε. Κάμα είναι ο έρωτας, το σεξ, η ικανοποίηση των αισθήσεων, όμως…, εδώ είναι η σημασία…, όμως με τον έλεγχο της νόησης. Βέβαια. Μπαίνει στο παιχνίδι και η νόηση. Μέγας, ρε, είναι ο αποδυτηριάκιας. Σου έχω γράψει επτά σεντόνια για τη Νόηση. Όχι για το νου, αλλά για τη Νόηση. Όχι, δεν επανέρχομαι σήμερα, δεν επαναλαμβάνω τίποτα
Σούτρα; Είπαμε για το Κάμα (μη το μπερδεύουμε με το Κάρμα…, θυμήθηκα το μέγιστο Παρασκευά). Σούτρα είναι ο κανόνας. Μάλιστα, κύριε. Ο κώδικας. Έτσι είναι. Δεν γίνεται τίποτα το σωστό και το σπουδαίο χωρίς κανόνες. Και χωρίς ιεροτελεστία. Χωρίς το τυπικό. Χωρίς τελετουργική διαδικασία. Έτσι γινόταν πάντα στους παλιούς χρόνους. Είτε αυτό αφορούσε γαμήσι, είτε ένα ρόφημα, είτε το ντύσιμο με ένα ρούχο.
Πέος. Πεολειξία. Πέος και λείχω. Το τσιμπούκι είναι η πεολειξία. Το λέει και το λεξικό. Όταν με τα χείλια σου και με τη γλώσσα σου την πέφτεις σ’ ένα πέος για να τον καυλώσεις τον άλλον, αυτό είναι πεολειξία. Λείχω σημαίνει γλύφω ή γλείφω. Μάλιστα. Τι, μάλιστα; Ξέρει η κυρία ή ο κύριος να σου κάνει πίπα; Αν διαβάσεις Κάμα Σούτρα τότε θα διαπιστώσεις ότι είναι πολύ υψηλή η τέχνη της πεολειξίας. Του τσιμπουκιού. Και όχι μόνον.
Δεν είναι μόνο το τσιμπούκι που περιγράφεται στο ανεπανάληπτο και ακόμα αξεπέραστο κορυφαίο έργο όλων των εποχών, λέω για το Κάμα Σούτρα, που όταν γράφτηκε πριν από 1.800 χρόνια στα σανσκριτικά είχε σκοπό να διαπαιδαγωγήσει τους ανθρώπους του Θεού. Άλλο τώρα που οι μπάσταρδοι λευκοί όταν ανακάλυψαν αυτό το βιβλίο, το Κάμα Σούτρα, με τη μια το ενοχοποίησαν και το έβγαλαν πορνογραφικό. Φοβερά πράγματα. Και έρχεται σήμερα ο μάγκας ο Αυστραλός πάστωρ και μετά από δύο χιλιάδες χρόνια χριστιανισμού τι μας λέει; Εγώ θα σας πω πώς θα γαμιέστε καλύτερα. Τι λες ρε μεγάλε. Μετά από 2.000 χρόνια;
Ποια 2.000 χρόνια; Αποδυτηριάκια διαβάζεις. Ό,τι υπάρχει υπήρχε πιο παλιά. Δηλαδή; Τίποτα δεν γεννιέται νέο. Μην είσαστε μαλάκες. Έχετε νου. Αποκτήστε, λοιπόν, κύριοι μαλάκες, και τη νόηση. Βάλτε να δουλέψει το μυαλό σας. Για σκεφθείτε: Πριν 1.800 χρόνια ένας σοφός άνθρωπος βαθειά θρησκευόμενος κάθισε και έγραψε με τεράστιες λεπτομέρειες για όλες τις στάσεις της σαρκικής ένωσης και ενημέρωνε τα πλάσματα του Θεού για μαγικές και αφροδισιακές συνταγές, προκειμένου ο κόσμος να συνουσιάζεται καλύτερα. Ποια 1.800 χρόνια πριν; Να το πούμε κι αυτό. Ποιο;
Ο Βατσυαγιάνα, ο συγγραφέας του Κάμα Σούτρα, όπως ο ίδιος παραδέχεται, έκανε απλά μια σύνθεση, μια περίληψη, μια ανθολογία άλλων βιβλίων και γνώσεων από συγγραφείς που έζησαν χίλια και δυο χιλιάδες χρόνια πριν απ’ αυτόν. Αντιλαμβάνεσαι πόσα χρόνια πίσω είναι σήμερα η ανθρωπότητα; Τότε, δηλαδή, οι άνθρωποι το γαμήσι δεν το αντιμετώπιζαν σα μια αμαρτωλή πράξη, ούτε την έψαχναν στο ίντερνετ για να πηδήξουν κανένα πουτανάκι, στερημένο ή με βίζιτα. Πριν τρεις και τέσσερις, χιλιάδες χρόνια ο βραχμανισμός τούς μυούσε με οδηγίες συγκεκριμένες και με συμβουλές για το πώς να φλερτάρουν και για το πώς, με απίστευτες λεπτομέρειες, να ερωτοτροπούν με τον σύντροφό τους.
Μόνο ξεπέτα δεν είναι το γαμήσι. Είπαμε. Πρόκειται για μυθική ιεροτελεστία και έχει τη σημασία της, το ρόλο της το πώς μιλάς, το τι ακριβώς λες, πώς αγγίζεις το κορμί του άλλου, πώς φιλάς, πώς χαϊδεύεις, πώς κτυπάς…, ναι, κι αυτό είναι στην ατζέντα. Όχι, δεν θα πέσω σε λεπτομέρειες. Αρκεί να πω ότι το Κάμα Σούτρα είναι η Βίβλος του σεξ. Που ανεξάρτητα της θεματολογίας της αποτελεί ένα αριστούργημα της ινδικής λογοτεχνίας. Χαίρετε.
Διαβάστε ακόμα: