ΓΙΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΤΑ 3 “POINTS” ΤΟΥ ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ
Για τον Αλαφούζο ο Παναθηναϊκός είναι χρυσάφι. Έτσι τον εκτιμά. Και είναι σίγουρος ότι την αξία του Παναθηναϊκού δεν την αντιλήφθηκαν, όπως ο ίδιος, ούτε ο Βαρδινογιάννης, ούτε ο Βγενόπουλος, ο Γιαννακόπουλος, ο όποιος άλλος. Δεν μπήκε, λοιπόν, στο παιχνίδι χωρίς συγκεκριμένες σκέψεις αυτός ο μέχρι το 2012 εντελώς άσχετος από μπάλλα και ολότελα ξένος με τον Παναθηναϊκό. Κρατάει τις στοχεύσεις του.
Προς τον παρόν άμεση επιδίωξη του Αλαφούζου είναι, προς όφελος του Παναθηναϊκού, να αυξήσει το πακέτο των τηλεοπτικών εσόδων. Με κόντρα στη Nova, στη σούπερ λίγκα, με συμμαχίες μ’ άλλες ΠΑΕ. Αυτό είναι το ένα.
Το δεύτερο είναι να «κατοχυρωθεί» η ιδιοκτησία του «Απήλιον», του οποίου η αγορά δεν έχει ολοκληρωθεί, επί της ουσίας. Για τον πρόεδρο του Παναθηναϊκού το «Απήλιον» είναι μείζον διαπραγματευτικό ατού στις όποιες συναλλαγές, τραπεζικές κι όχι, πέρα από ένα ισχυρό περιουσιακό στοιχείο του Παναθηναϊκού.
Το τρίτο, και το πλέον κρίσιμο, point είναι ο «αέρας», το brand name «Παναθηναϊκός», που σήμερα έχει αυτό το κόστος, αύριο πιθανόν η τιμή του να φθάσει στο επί τόσο.
Διαβάστε ακόμα: