ΟΤΑΝ Η ΠΟΡΝΗ ΕΓΙΝΕ ΠΙΟ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΗ

 

Γίνεται ο πελάτης κι όχι ο παραγωγός του προϊόντος να ενδιαφέρεται περισσότερο για την ομορφιά του και την ποιότητα του; Γίνεται και παραγίνεται.

Ιδιοκτήτης ξενοδοχείου είναι σε παραλία επάνω μαγευτική. Κόσμος ζητάει δωμάτιο για την τοποθεσία, όχι για το ξενοδοχείο. Το πήρε πρέφα ο ξενοδόχος, λουστράρισε το κτήριο, έκανε κούκλα τα δωμάτια και η δουλειά ανέβηκε 100%.

Το καλύτερο σεξ σέρβις στους επισκέπτες της χαρίζει η πόρνη, η οποία όμως έχει αφήσει το σώμα της. Να αδυνατίσεις, να πάς και στον πλαστικό να σου σηκώσει λίγο τον πωπό, για να κονομάνε πιο πολλά, της είπε ο νταβάς της. Υπάκουο κορίτσι, έτσι έκανε και ανέβασε ένα εικοσάρικο την ταρίφα, άσε που αυξήθηκε η πελατεία.

Τα αφεντικά των ΠΑΕ τα ίδια δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να πάρουν πρωτοβουλία να φτιάξουν καλύτερο το πρωτάθλημα. Γιατί; Δεν τους ενδιαφέρει το ποδόσφαιρο. Έναν γκαϊλέ έχουν, πως θα πάρουν το πρωτάθλημα, ας είναι αναξιόπιστο και συκοφαντημένο.

Η κοσμοτέ ενδιαφέρεται να αγοράσει πακέτο όλο το πρωτάθλημα, όχι μόνο τα παιχνίδια των δημοφιλών ομάδων. Κάτι μπορεί να γίνει. Δηλαδή; Αν ποντάρει στην εμπορικότητα του πρωταθλήματος, που το έχει η Νόβα, να επενδύσει, με την προϋπόθεση να υποχρεώσει τις ΠΑΕ να δεχθούν διορθωτικές επεμβάσεις. Με στόχο να καταστεί ανταγωνιστικό και ποιοτικό το πρωτάθλημα.  

Διαβαστε ακομα: