ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΣΤΟ ΤΟΠΙ, ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΑ ΣΤΟ ΣΕΞ
Μπήκε η Άνοιξη, δικέ μου. Σοβαρά; Όχι ακριβώς, δεν μπήκε η Άνοιξη, εσύ μπήκες στην Άνοιξη. Και σημαίνει κάτι αυτό; Τίποτα δεν σημαίνει σήμερα, όπου ούτε η Άνοιξη έρχεται, ούτε εσύ φεύγεις από το χειμώνα. Αυτά έχουν καταργηθεί. Και οι λέξεις έχουν χάσει τη σημασία τους, το όνομά τους.
Γιατί την είπαν Άνοιξη; Επειδή άνοιγε ο καιρός, και κάποια χρόνια η καλοκαιρία κρατούσε μέχρι το... καλοκαίρι. Πώς αλλοιώς να το λέγανε το θέρος, καλοκαίρι το είπαν διότι ο καιρός ήταν καλός. Και οι άλλοι, οι αρχαίοι το λέγανε θέρος διότι ήταν η εποχή του θερισμού. Όπως το φθινόπωρο το λέγανε έτσι διότι φθίνανε, τελειώνανε τα φρούτα.
Άνοιξη. Η εποχή του έρωτα. Η Φύση έμπαινε στις ημέρες τις οργασμικές, τις ερωτικές. Τα ζώα, τα φυτά, το σύμπαν ολόκληρο και βέβαια τους ανθρώπους τους καλάει να ερωτευτούν η Φύση. Να ζευγαρώσουν. Σε κάθε γωνιά της γης, όπου κυκλοφορούσε δίποδο, όχι μονάχα στην Αθήνα της κλασικής αρχαιότητος, με τη μπούκα της Ανοίξεως ξεσκιζόντουσαν.
Ατέλειωτο σεξ και ποτό. Και επειδή αυτά τα πράγματα δεν μπορούσαν να γίνουν στη ψύχρα, ούτε στο στυλ σού ορμάω..., και τι κάθεσαι, όρμα μου, παιδαρά..., γι’ αυτό είχαν εφευρεθεί οι σχετικές γιορτές που τα επέτρεπαν όλα. Αυτή τη σκοπιμότητα είχαν τα Παναθήναια, όχι ο ...Παναθηναϊκός.
Πονηροί οι βλάχοι, λέω για τους αρχαίους Αθηναίους. Έφτιαξαν τα Παναθήναια για να βολεύονται, για να μην παραξηγιούνται όταν μπλέκουν τα μπούτια τους. Ενώ οι σύγχρονοι Αθηναίοι έφτιαξαν τον Παναθηναϊκό κι άλλες ομάδες για να βλέπουν κάποιους να κυνηγάνε ένα τόπι.
Διαβάστε ακόμα: