Ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΤΩΝ ΣΤΑΡ
Ένας πρίγκηπας της μόδας. Καλλιτέχνης στη δουλειά του. Ταλέντο γεννημένο. Έφθασε στην κορυφή επειδή έφτιαχνε αυτό που άρεσε. Στις σταρ του σινεμά, στις αυλές των βασιλιάδων. Και σε θεατρικές παραστάσεις ενδυματολόγος, μέχρι την Σκάλα του Μιλάνου. Ο γιος μοδίστρας και πάμπτωχης οικογένειας της Καλαβρίας με το όνομα Τζιάνι Βερσάτσε, γεννήθηκε το 1946 και δολοφονήθηκε σα σήμερα 15 Ιουλίου, στα 51 του χρόνια, το 1997. Οι σφαίρες τον βρήκαν στα σκαλιά της βίλας του.
Η βίλα Βερσάτσε, αξίας 126 εκ. δολαρίων, στο Μαϊάμι της Φλώριδας, σήμερα ξενοδοχείο για το πορτοφόλι μεγιστάνων. Ο οίκος μόδας Βερσάτσε είχε καθαρό ταμείο κοντά στο ένα δις δολάρια όταν τον σκότωσε ο άγνωστος μέχρι σήμερα δολοφόνος. Και ακριβώς επειδή δεν βρέθηκε ο φονιάς και επειδή το θύμα είναι ο Βερσάτσε το ενδιαφέρον γύρω απ' αυτόν πάντα παραμένει υψηλό.
Λίγο πριν από το θάνατο του Βερσάτσε είχε διαγνωστεί καρκίνος στο αυτί του και γι΄αυτό έφτιαξε τη διαθήκη του. Το 50% της πολυεθνικής επιχείρησης το έγραψε στην ανήλικη ανηψιά του, την οποία λάτρευε για να είναι σίγουρος, όπως είχε πει ο ίδιος, ότι θα την φρόντιζε καλά η μάνα της, δηλαδή η αδελφή του, η φοβερή σκύλα Ντονατέλα. Σ' αυτήν άφησε το 20% και το 30% στον αδελφό τους Σάντο.
Για 14 χρόνια είχε μονογαμική σχέση με τον εραστή του, επίσης σχεδιαστή στη δουλειά του, κάποιον Αντόνιο τάδε, στον οποίο κληροδότησε ένα μηνιαίο ποσό 30.000 δολάρια. Η Ντονατέλα για να ξεφορτωθεί τον γκόμενο του αδελφού της, του έδωσε εφ' άπαξ πακέτο και τον έστειλε.
Μελέτησε την ελληνική ενδυμασία κι εκείνη της αρχαίας εποχής και της βυζαντινής. Δεν είναι τυχαίο ότι το σήμα της αυτοκρατορίας του ήταν η “Μέδουσα”, το τέρας της ελληνικής μυθολογίας. “Μέδουσα” είπαν την αδελφή του Ντονατέλα όταν πια εκείνη έγινε αφεντικό, βασίλισσα στη θέση του βασιλιά. Η αγάπη του για την αρχαία Ελλάδα πιθανόν να οφείλεται στην ισχυρή φιλία του με τον διάσημο Έλληνα γκαλερίστα Ιόλα, έναν από τους πιο φοβερούς τύπους του περασμένου αιώνα.
Τζιάνι Βερσάτσε και Τζόρτζιο Αρμάνι, οι δύο μεγάλοι της ιταλικής μόδας. Καμία σχέση οι δυο τους. Ο Γιάννης έδινε ρούχο πουτανιάρικο, ηδονικό, αρτίστικο, αλέγκρο, ο Γιώργος ήταν χαμηλών τόνων, ισοπεδωτικός, καθημερινός, ρούχο λιγώτερο επώνυμο.
Διαβάστε ακόμα: