ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΚΑΙ ΒΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΛΟΥΚΡΗΤΙΑΣ

 
Ζωγραφίζει πίνακα σε ξύλο, ύψος 7 μέτρων(!) και από τον τίτλο του έργου αντιλαμβάνεσαι την ευλαβικότητα του. Είναι “Η Ανάληψη της Παρθένου”, παραγγελιά από εκκλησία της Βενετίας. Ο πίνακας τοποθετήθηκε στην Αγία Τράπεζα του ναού. Ο Τιτσιάνο, ο μέγας ζωγράφος της Αναγέννησης, πάλι παραγγελιά, το 1538 έφτιαξε σε μουσαμά για λογαριασμό της βασιλικής Αυλής του Ουρμπίνο την “Αφροδίτη του Ουρμπίνο”, όπου βλέπεις την θεά να έχει το χέρι της πάνω στο αιδοίο της (εικόνα). Είπες κάτι;
Ουδείς διανοήθηκε να χαρακτηρίσει τολμηρό και πορνογραφικό αυτόν τον υπέρτατης αξίας καλλιτέχνη, έναν ζωγράφο που έπαιζε με το χρώμα και τα έργα του μελετώνται και αναλύονται μέχρι σήμερα. Όπως επίσης απασχολεί ποια είναι η ακριβής χρονολογία της γέννησής του. Έχουν γίνει ατελείωτοι υπολογισμοί προκειμένου να διαπιστωθεί πότε ακριβώς γεννήθηκε, το πιθανότερο μεταξύ 1488 και 1490. Πέθανε 27 Αυγούστου σα σήμερα, το 1576 στη Βενετία, όπου και γεννήθηκε. Λέγεται από πανούκλα, θύμα κι αυτός της επιδημίας της πανώλης.
Δεν υπάρχει πορνό τέχνη, υπάρχουν πορνό θεατές, πορνό αναγνώστες. Ορμάει ο Ταρκύνιος ο αποκαλούμενος Περήφανος να βιάσει την Λουκρητία, εντελώς ξεβράκωτη στο κρεβάτι της. Βλέπεις τον πίνακα “Ταρκύνιος και Λουκρητία” και το τελευταίο που θα αισθανθείς είναι ο σεξουαλικός ερεθισμός.

Δεν είναι διαπιστωμένο, υποστηρίζεται πάντως, ότι από το ατελιέ του Tiziano Vecellio είχε περάσει ως μαθητής του ο Δομήνικος Θεοτοκόπουλος.

Διαβαστε ακομα:

Η ΑΛΗΘΙΝΑ ΜΟΝΑΚΡΙΒΗ ΚΡΑΥΓΗ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ