ΤΑ ΜΠΟΦΩΡ ΣΕ ΙΟΝΙΟ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟ
Έπαιξε πολύ η φωτογραφία της συζύγου του Σπανούλη στην εξέδρα του αγώνα με την ΤΣ.Σ.ΚΑ. Μέχρι και πρωτοσέλιδο έγινε η κυρά του μπασκετμπωλίστα με τον μπέμπη τους στην αγκαλιά της. Πριν από κάποια χρόνια η κάμερα της τηλεόρασης δεν θα έκανε τον κόπο να ψάχνει ελκυστικές γυναικείες παρουσίες στο γήπεδο. Και μια φωτογραφία τέτοια, της κυρίας Σπανούλη με τον πιτσιρίκο της, θα ήταν μονάχα για το οικογενειακό της άλμπουμ, όχι για δημόσια χρήση.
Είμαστε στην εποχή που έχει νομιμοποιηθεί το κουτσομπολιό. Η επιθυμία του κόσμου να μαθαίνει τα προσωπικά των επώνυμων. Και μια κατηγορία επώνυμων, τραγουδίστριες, μοντέλες και σία, να ψοφάει, να επιδοτεί και να... πριμοδοτεί τη δημοσιότητά τους.
Μέχρι το 1990 ο «καιρός» ήταν το πιο στεγνό, το πιο ξενέρωτο κομμάτι του Δελτίου Ειδήσεων στην τηλεόραση. Συνήθως άνδρας, ο μετεωρολόγος ενημέρωνε για τον αυριανό καιρό. Ο Νίκος Μαστοράκης που έστησε τον Αντένα έβαλε ένα... μανεκέν να μιλάει για τα μποφώρ σε Ιόνιο και Αιγαίο, από που θα σκάσουν οι άνεμοι και πόσο βρχή κουβαλάνε τα σύννεφα. Μέχρι που ένα κανάλι έβαλε μια περίεργη ημίγυμνη να λέει ένα κάρο σάχλες στο πακέτο του καιρού. Ξεφύγαμε.
Ποιο είναι το νόημα να δείχνεις μια κυρία, στην περίπτωση την σύζυγο του Σπανούλη, περισσότερες φορές απ' όσες στο γήπεδο τον προπονητή του Ολυμπιακού. Να πεις ότι το κορίτσι ζούσε έντονα την εξέλιξη του παιχνιδιού και άξιζε να καταγράψει η κάμερα τις αντιδράσεις της, τα συναισθήματά της. Καμμία σχέση. Το κορίτσι ήταν πολύ μετρημένο και δεν χάρισε ούτε ένα «σπάσιμο» αβανταδόρικο στην κάμερα.
Διαβάστε ακόμα: